Mr.M Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Løp & kjøp, -bli barna i gata's store helt! Still opp på neste LAN med din kjære pussy. http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...26CB16A1300675/ Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Se litt på Microplex. De har hatt den type kabinett en god stund nå :smile: Og vil ikke akkurat kalle dem søt, heller mindre pene Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Vet ikke helt hva jeg skal kalle kabinettet, men pent er det i alle fall ikke.. Men at det er litt uorginalt, skal de ha.. De fleste vil vel ha et kabinett som skiller seg litt ut, men dette er vel kanske et steg i feil retning... Skal du ha et søtt kabinett, så hvorfor ikke lage det selv.. (Se signaturen min) Vårt eget kabinett, men det er ikke ment som søtt, men HARRY Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 både overpriset og fælt.. regner med det kom en del sånne stygge designkabinetter på qxl etter en eller annen fyr fikk over en tusing for det kabinettet med temp-måler i bunnen. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg vet ikke jeg...hvilket kabinett som er det styggeste av Kitty, Doggy eller Penguin... (alle fra Colorcase) X-jazz er en av de få CC kabinettene som er noe særlig utseendemessig, men personlig vil jeg aldri kjøpe noen av de jallakabinettene! Selv om "alle" har det, så holder jeg meg til Chieftec jeg. (Lian Li går vel ann også :wink: ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er ikke min stil. Kabinettet skal være en standar kasse ikke noe dilldall. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har lyst på Moon Light... Det er tøft, det... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 microplex begynner å få inn en del "snacksne" kabinett nå. Kabinett er ikke hva de var før i tiden. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg er fornøyd med addtronics, det er det beste kabinettet jeg har prøvd! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Syns microplex sitt Thermaltake Miditower i Aluminium med vindu er ganske fint... _________________ Smileys MOST WANTED... Pondus [ Denne Melding var redigert av: Swifty på 2002-10-24 20:43 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-10-21 11:06):både overpriset og fælt.. regner med det kom en del sånne stygge designkabinetter på qxl etter en eller annen fyr fikk over en tusing for det kabinettet med temp-måler i bunnen. Fikk han virkelig så mye for et NeonLight kabinett? Det koster jo 700kr inkl PSU.. Vell jeg har alltid sagt at de folka som er der er litt dumme. Solgte engang et Ti200 kort for 100kr med en det det kostet i butikken. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 .o0o.! 100 kr mer!?? Det er jo nesten mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå