kimmazor Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg driver av å prøver av å få en tibia server online men det går ikke, dem kan ikke komme inn på servern min får jeg må ha fast ip adresse eller noe? noen som veit noe om det eller? Lenke til kommentar
kimmazor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 HEHE. åssen i hælvete gjør man det da? er helt noob på denna sida Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Et godt emne er altid lurt..... Kunne også vært greit med info om hvem som leverer linja, og hva slags utstyr du har. Lenke til kommentar
kimmazor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 jeg har et modem som heter Ericsson HM210DI å jeg har problemer med å få folk in på en sånn ot serv er det noen som veit hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ericsson HM210DI er det til en Tele2 linje? Lenke til kommentar
kimmazor Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 ja det er til en tele2 linje :!: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 HEHE. åssen i hælvete gjør man det da? er helt noob på denna sida 6614249[/snapback] Det er en 'rediger'-knapp på den første posten din.. der kan du redigere topic Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 hvis problemet er med ip adresse kan du jo sette opp en DNS redirect de får du gratis på www.no-ip.com så laster du ned det lille programmet som passer på at redirecten til en hver tid peker til den ip adressen du måtte ha. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 hvis du har et modem må du gå på denne siden http://www.portforward.com/ og portforwarde modemet ditt gå på det modemet du har og følg tutoralene. hva slags server er det btw? neverland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå