nree Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hei Holder på å kode en side for en bekjent av meg, men har nå et lite problem.. http://goggen.simplemachines.no/jiad/ Designet draes ikke ut når man skriver mye tekst.. Har prøvd å legge til dette <div id="transhr"><hr /></div> med: div.transhr hr { clear: both; width: 100%; visibility: hidden; } Det var løsningen på min egen side, men på denne funker det ikke Noen som kan hjelpe? Ønsker ikke kritikk på siden, siden det ikke er jeg som har designa Endret 4. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du setter jo height:70% på #main, så da er det jaggu ikke rart det ikke strekker seg utover de 70 prosentene Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Hehe, takk Fikk et annet problem nå, <hr /> lingja viser som en rød tjukk strek Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 height: 0; på hr? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Vet ikke hva dere andre bruker. Men Opera nekter å laste siden. Så jeg måtte bruke Internet Explorer for å få sett siden......Bare til informasjon... Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ja, har også oppdaget det men trodde det var bare meg.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 height: 0; på hr? 6617892[/snapback] Funka ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå