Marti Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Oppskrift til å bli skikkelig pissed off: Nyformatere pc'en sin. Installere alle de godprogrammene (trafikk gjennom port 80 ser ut til å virke). Tenke: la oss installere en grei firewall/antivirus pakke. Installere en trial fra symantec, Norton Internet Security 2006. Tenke: hmm, deilig interface, ser bra ut. Kjøre liveupdate og mekke alle oppdateringer, so far so good. Prøve å surfe litt på web'en, bruke Firefox. Får firewall warning, tar Allow all. Får fortsatt ingen kontakt med web'en. Disable hele forbanna dritten. Får FORTSATT ikke kontakt med port 80 (IRC funker helt fint sammen med Steam). Tenke: hva faen. Restarte pc'en kor. Fortsatt ingen resultater. Er det dette Norton tar betalt for? Fy faen så latterlig det går an å bli. Det aller verste er at jeg hadde tenkt til å kjøpe det. Gratis versjoner FTW! Kjører Zonealarm fra nå av, dette bare suger. Egentlig litt patetisk også. Andre erfaringer? PS: Jeg fikk pinget alle sidene jeg prøvde å komme inn på, og jeg kom heller ikke inn på ruteren, 192.168.1.1. GG. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg formaterte pcen min nå i sommer, og jeg kom heller ikke inn på internett. Måtte til noe greier som jeg ikke vet hva er da det var en kar her som fikset det for meg. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Har så og si gjort ALT innen NIS instillinger. Symantec: learn2make skikkelige pakker/individuelle programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå