njous Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Micen min lager nesten ikke lyd, må stikke den inn i munnen for at noe som helst slags lyd skal komme. Har forsøkt å stille opp lyden på maks, men det hjelper tilsynelatende ikke. Har et integrert Creative Audigy lydkort, er det driverene som er feil? I så fall hvor kan de oppdateres? Søkte litt rundt på Creative sine sider, men tror ikke jeg fann de rette driverne... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har ganske dårlig lyd på mitt xfi kort og, men når jeg går under volum egenskaper for innspillingsting, kan jeg krysse av for 20db mic gain. Så fungerer det fint... Lenke til kommentar
njous Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har ganske dårlig lyd på mitt xfi kort og, men når jeg går under volum egenskaper for innspillingsting, kan jeg krysse av for 20db mic gain. Så fungerer det fint... 6614015[/snapback] Vel, problemet er at denne instillingen (Avansert) på stemmeinspilling er grået ut, slik at jeg ikke kan trykke på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå