Boddiz_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har formattert laptopen til søstra mi, og hun mangler driver cden til den så jeg får ikke installert driverne. Det er driverne til lydkortet, modemet, skjermkortet og SM-busskontroller jeg trenger. Vanligvis er det ikke noe problem å finne drivere på nettet, men i denne sammenhengen vet jeg ikke hvordan drivere jeg skal lete etter, fordi jeg vet ikke hvilke komponenter som sitter i PCen. Har vært på targa sine nettsider å sett - men har ikke blitt noe klokere. Det som er problemet er at jeg ikke vet hva PCen "heter" - Altså hvilken modell det er. alt som står under den av slik informasjon er "Personal Computer model no. 755114. " Ellers kan jeg legge til at det er en 2,4ghz celeron, 256mb ram og innebygget skjermkort (ikke dedikert). Skal levere den i kveld - så det hadde vært fint om noen tok seg bryet med å hjelpe meg Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvilket merke er det? I så fall finner du kanskje driverne på hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Merket er Targa. Har vært på nettsiden deres å sett. Men jeg finner ikke denne modellen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå