Sportive. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, legger ut et bilde jeg tok på tur i går, kritikk ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 greit konsept men ALT for choppet.. lekt litt for mye med shadows hightlight ja.. ødla hele bildet Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Javisst. Litt for mye av det gode. Men for effekten sin del, ønsker man dette, så er det absolutt vellykket. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tror ikke noen ønsker en slik himmel, og jeg tror kanskje det er en HDR funksjon som er skyldig i dette? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette lukter Photomatrix med litt uheldige innstillinger. Med polariseringsfilter er dette et motiv som ikke trenger HDR i det hele tatt. Ønsker man derimot å gjøre det likevel må man være forsiktig. Husk å være forsiktig med microcontrast og smoothing, eller hva det heter. Halo-generator så det griner. Ellers et bra motiv, men det trenger bedre etterarbeid. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Muligens litt pervers bruk av shadow/highlight-verktøyet ja. Ellers et bra bilde, bare litt overredigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå