Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kenny-:Er det PS du bruker? I so fall er det berre å slette alt anna enn Kenny – for eksempel ved å merke alt det kvite med magic wand og trykke delete – og lagre som PNG. Her er eit forslag: 7449554[/snapback] tusen takk^^ var det jeg gjorde, men det funka ikke,, skal prøve det med lagringa. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du må lagre som anten PNG eller GIF, då JPG ikkje støtter gjennomsiktigheit. Merk og at IE6 ikkje er i stand til å vise transparente PNG, so der vil det verte bakgrunn. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ok, det skal jeg huske på til senere tider. Er det noen som vet en "lettere" måte tegne i photoshop på? Jeg har prøvd å google litt, men er ikke fornøyd... takker for mulige svar Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Noen som vil fikse min avatar litt jule-aktig/vinter-aktig ved å stille inn på Hue i PS? Evt. laget en ny avatar i lignende stil, bare med snøflak? 7427380[/snapback] Bumper meg selv. Har ikke PS her for tiden, og ønsker meg denne avataren før jul. Enkelt beskrevet: Blå snøflak (forskjellige blånyanser) med stroke rundt. Transparent bakgrunn. Omtrent som avataren jeg har nå. Endret 7. desember 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen som har tid til overs og gidder å fikse opp litt på dette bildet, og forminske til avatar-størrelse? Kanskje fikse litt på bakgrunnen og sette nisselue på katten eller blir det bare stygt? Endret 8. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dere to siste der.. Gi meg orginaltegningene dere sutrekopper Skal se hva jeg får til 7449494[/snapback] Ok, her er min ihvertfall. Men vil gjerne ha vekk homer og få Bart om til julenisse med en pen bakgrunn. *venter i spenning* Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen som har tid til overs og gidder å fikse opp litt på dette bildet, og forminske til avatar-størrelse?Kanskje fikse litt på bakgrunnen og sette nisselue på katten eller blir det bare stygt? 7455885[/snapback] Forminsket det ihvertfall. Prøvde så godt jeg kunne. Min nisselue ble for stygg for den katten. Endret 8. desember 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gi meg orginaltegningene dere sutrekopper 7449494[/snapback] "Hehe". <-- Den er der. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Forminsket det ihvertfall. Prøvde så godt jeg kunne. Min nisselue ble for stygg for den katten. 7456039[/snapback] Thanks! Bildet ble veldig uklart når det ble forminsket. Jaja, den katten var bare stygg uansett. :!: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) kan noen sette nisselue på anda jeg alt har i avateren min ? takk Endret 8. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Noen som har tid til overs og gidder å fikse opp litt på dette bildet, og forminske til avatar-størrelse? Forminsket det ihvertfall. Prøvde så godt jeg kunne. Min nisselue ble for stygg for den katten. Litt hard på komprimeringa eller? (Redigert: For stor var den og, med 78*84...) Trur ikkje eg skal prøve meg på noko nisseluer eg heller... Endret 8. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Må jo legge merke til at det er jul da. Bare si ifra hvis du vil ha en annen lue, så ordner jeg det. Husk å gi meg originalavataren også da! (Har slettet den) 7443497[/snapback] 7447053[/snapback] Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) -Shaq-: Her har du Bart med nisselue og ny bakgrunn Ble ikke det beste.. Men gjorde mitt beste Edit: Fikset bedre kvalitet på bilde Endret 8. desember 2006 av hcnielsen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hello Noen som klarer å fixe lys bakgrunn til avataren min ? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 No slikt, MrCrowley? Schnapp, schnapp. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hehe, fiksa litt på den jeg EDIT: der ja Endret 8. desember 2006 av kenny- Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ah, glemte å fjerne den hvite toppen ja.. Takker Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hello Noen som klarer å fixe lys bakgrunn til avataren min ? 7457202[/snapback] Har du Orginal bilde? Så skal jeg se hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 -Shaq-: hadde litt lite og gjøre så lekte litt med din jeg orka ikke og gjøre noe med bakgrunnen men uansett her er resultatet: jeg har den i litt større versjon om folk vil gjøre mer endringer på den, bare og si ifra Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 -Shaq-: hadde litt lite og gjøre så lekte litt med din jeg orka ikke og gjøre noe med bakgrunnen men uansett her er resultatet: jeg har den i litt større versjon om folk vil gjøre mer endringer på den, bare og si ifra 7457465[/snapback] Likte best denne. Men skulle gjerne hatt en nydelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå