M@ggii Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er det neon som kan gjøre dette om til et bra aventar?Forrest Gump 7426717[/snapback] Duger denne? Hvis du vil ha nisselue så må du enten få noen andre til å fikse det for deg, eller så fikser jeg det i morgen. Nå må jeg spise og sove. Bakgrunnen er gjennomsiktig slik at den går i ett med fargene på forumet. 7427358[/snapback] Takker. Edit: Er det noen som føler trangen etter å lage en juleversjon Endret 6. desember 2006 av M@ggii Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Ser ut som et gammelt spill for min del. 7438481[/snapback] Det ER et gammelt spill. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Sett nisselue på min da... =( Ellers blir det jo ikke jul. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Zevs, ser du ikke at det er\ har du ikke hørt om Zelda før? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Det skal være et støvete kretskort, enda en avatar Pownstar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Zevs, ser du ikke at det er\ har du ikke hørt om Zelda før? 7438960[/snapback] Det skal være et støvete kretskort, enda en avatar Pownstar 7439121[/snapback] HAHA! :!: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen som orker å sette på en nisselue på avataren min? Hadde vært ganske stilig om noen kan fikse at nisselua går over ramma (da må den isåfall omgjøres til .gif/.png?). Eller den kan være litt på skjeiva. Personen er jo kanon. Endret 6. desember 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Forslag #1: (Min favoritt) Forslag #2: (Ordnet lue) Forslag #3: (Med vinglass) ______________________ Ditt valg! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Forslag #1: (Min favoritt) Forslag #2: (Ordnet lue) Forslag #3: (Med vinglass) ______________________ Ditt valg! 7442077[/snapback] Selvfølgelig skal glasset være med! Tar nr. 3, om ikke du fikser en nr. 1 med glasset, da. Det hadde jo vært fint. Men du får lov å stå over. Jeg synes heller ikke at lua passet så godt i forhold til "skilt-looken". Men jeg er for all del ikke utakknemlig. Lue > ingen lue. Slik er det. Endret 6. desember 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Må jo legge merke til at det er jul da. Bare si ifra hvis du vil ha en annen lue, så ordner jeg det. Husk å gi meg originalavataren også da! (Har slettet den) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Kan nokon fikse min avatar med ei fin nissehue på? ^^ Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det ikke passer med ditt bilde... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Må jo legge merke til at det er jul da. Bare si ifra hvis du vil ha en annen lue, så ordner jeg det. Husk å gi meg originalavataren også da! (Har slettet den) 7443497[/snapback] Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå som juleavataravstemmningen nærmer seg må jeg ha en bedre nisselue... Noen som kan fikse? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå som juleavataravstemmningen nærmer seg må jeg ha en bedre nisselue... Noen som kan fikse? 7447239[/snapback] Da budre du la folk få orginal avataren din Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 uff...nå har jeg prøvd lenge, og da mener jeg lenge... men jeg får ikke til å lage kenny med nisselue UTEN bakgrunn... noen som kan hjelpe meg? jeg har også de "orginale delene" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Ingen som vil lage til meg.... Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Ingen som vil lage til meg.... 7449432[/snapback] Ingen som vil fikse på min heller. Har fortsatt lyst på juledekor rundt og en penere bakgrunn. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Dere to siste der.. Gi meg orginaltegningene dere sutrekopper Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 kenny-: Er det PS du bruker? I so fall er det berre å slette alt anna enn Kenny – for eksempel ved å merke alt det kvite med magic wand og trykke delete – og lagre som PNG. Her er eit forslag: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå