Almadora Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Bob Marley trenger nisselue. Hvem er mann til å ta utfordringen? Et hvilket som helst bilde av mannen kan brukes. 7412771[/snapback] 7412821[/snapback] Beklager, men er en painta julenisselue det beste du kan gjøre? 7412853[/snapback] Kan prøve bedre... EDIT: Endret 3. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Siden ingen så, eller ville gjøre noe med min forrige forespørsel spør jeg igjen. Det har seg slik at avataren min har fravær av en bakgrunn. Jeg tror at en bakgrunn av et eller annet slag ville piffet den opp. Er det noen som kunne gjort dette for meg? PS: Bakgrunnen må matche Link (Helten som i min avatar er en tegning) Endret 3. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Siden ingen så, eller ville gjøre noe med min forrige forespørsel spør jeg igjen. Det har seg slik at avataren min har fravær av en bakgrunn. Jeg tror at en bakgrunn av et eller annet slag ville piffet den opp. Er det noen som kunne gjort dette for meg? PS: Bakgrunnen må matche Link (Helten som i min avatar er en tegning) 7412918[/snapback] EDIT: Fjerna bilde Endret 3. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Gidder noen å hive på en skikkelig nisselue på denne? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Takk for avataren Almadora, men den er ikke helt bra nok. Alle de vite prikkene er forstyrrende, og jeg skulle gjerne hatt noe mer enn en ensfarget bakgrunn. For eksempel en snødekket slette eller noe med noe trær i. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hei. Noen som kan lage julepreg på denne? Og komprimere den? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stort bilde, la det i spoiler. 7410281[/snapback] Quoter meg selv, noen som kan lage ei bra nisselue på bart? Og ta vekk Homer? Og komprimere bildet til 80x80 elns. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Kan noen gjøre bilde mitt til en lovlig avatar? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 3. desember 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Rammen kan endres på om det skulle være ønskelig. Redigert: Legger til en med en enkel svart ramme. Endret 3. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Siden ingen så, eller ville gjøre noe med min forrige forespørsel spør jeg igjen. Det har seg slik at avataren min har fravær av en bakgrunn. Jeg tror at en bakgrunn av et eller annet slag ville piffet den opp. Er det noen som kunne gjort dette for meg? PS: Bakgrunnen må matche Link (Helten som i min avatar er en tegning) 7412918[/snapback] HVis det går bra for deg å vente litt, så kan jeg godt påta meg å gjøre det etter frokosten. Spiller Zelda selv, så vet hva som kunne falle i smak. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk Cutthroat Bill, nå er jule avataren på plass Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 @ Hippie-Erlend: Du er en engel! Såklart kan jeg vente. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Cutthroat Bill: Gidder du å lage julestemmning på min avatar? Mvh Henrik Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Cutthroat Bill: Gidder du å lage julestemmning på min avatar? Mvh Henrik 7413612[/snapback] Jeg lager bare nisseluer, er jeg redd. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg lager bare nisseluer, er jeg redd. 7413618[/snapback] Løst å lage en bedre nisselue på min? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg lager bare nisseluer, er jeg redd. 7413618[/snapback] Løst å lage en bedre nisselue på min? 7413624[/snapback] Kan prøve. Yoink! *stjeler avataren* Redigert: Duger denne? Redigert: Rammen ble litt dårlig, skal prøve å fikse det... Redigert (igjen): Fikset. Endret 3. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Tusen takk, Cutthroat Bill. Men går det ann å få med ørene til katten? Edit: Neida, du trenger ikke bry deg med det. Den er fin som den er og igjen, tusen takk for at du tok tid til å fikse på den Endret 3. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som kan fikse nisselue (og kanskje skjegg) på allmektige Flying Spaghetti Monster? Avataren min, altså... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som kan fikse nisselue (og kanskje skjegg) på allmektige Flying Spaghetti Monster? Avataren min, altså... 7414215[/snapback] Kunne du vært intresert i mine kule avatarer eller? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Give it a shot. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Give it a shot. 7414285[/snapback] Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå