Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Så det er intet håp om å få en hel nisselue på min avatar? Ok... Kan noen være så snille å få det til, og bare forminsk til det går, men så lite som mulig selvfølgelig. Og det er visstnok bare 74 piksler i avataren min, så der har dere 6 piksler ekstra å jobbe med. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, og god andredag i desember! Kunne noen fikse denne i passe størelse? Link: http://www.thesavvytraveller.com/agraphics...r_christmas.jpg Takk på forhånd, setter stor pris på det! Hilsen meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som gidder å legge en juleramme på bildet mitt? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei, og god andredag i desember! Kunne noen fikse denne i passe størelse? Link: http://www.thesavvytraveller.com/agraphics...r_christmas.jpg Takk på forhånd, setter stor pris på det! Hilsen meg. 7405619[/snapback] Jeg er ikke konge i å resize Endret 2. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som gidder å legge en juleramme på bildet mitt? 7405922[/snapback] Paint Skills :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som hadde giddet å lage en lue på min avatar? Eier ikke skills når det kommer til bilderedigering i det hele tatt https://www.diskusjon.no/uploads/post-63-1127657588.gif[/i mg] 7400786[/snapback] i gave it a shot.. 7402414[/snapback] Tusen takk! Viktig å få inn den obligatoriske nisseluen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Så det er intet håp om å få en hel nisselue på min avatar? Ok... Kan noen være så snille å få det til, og bare forminsk til det går, men så lite som mulig selvfølgelig. Og det er visstnok bare 74 piksler i avataren min, så der har dere 6 piksler ekstra å jobbe med. Takk på forhånd. 7405253[/snapback] Tada! Edit: la til en med svart og en med rød ramme. Edit 2: Så nå at du hverken ville ha avkutta lue eller ramme på den.. om du liker selve lua kan jeg vurdere å kanskje lage en uten avkappa topp. Endret 2. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vil hjelpe meg med å forbedre min nisselue, eller eventuelt lage en ny ? 7403154[/snapback] Bump? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 En mørk og en lys! Blir ikke såra om du ikke velger noen av dem heller Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen med peil som kan fikse nisselue på avataren min? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Denne er bedre :!: 7406464[/snapback] Fy faen som du spammer! Hold deg på Off-Topic delen av forumet. : Spørsmål til dere som lager nisseluene Tegner dere dem selv, eller overfører dere luene fra andre bilder? Noen spesielle verktøy i PS dere bruker? Endret 2. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen med peil som kan fikse nisselue på avataren min? 7407041[/snapback] Et stykk King_P avatar: Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vil noen leke med avatarene mine? Gi dem julestemning? 7401333[/snapback] noen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som har en nisselue til overs? Filformatet må være i jpg for at den skal kunne gå inn i avataren min Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Tada! Edit: la til en med svart og en med rød ramme. Edit 2: Så nå at du hverken ville ha avkutta lue eller ramme på den.. om du liker selve lua kan jeg vurdere å kanskje lage en uten avkappa topp. 7406348[/snapback] Takk, funka flott det der! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hallo! Det har seg slik at jeg har lyst til å forbedre avataren min noe. Jeg har fått flere tilbakemeldinger som sier at jeg muligens burde ha noe i bakgrunnen. Dette er jeg forsåvidt enig i. Derfor ville det være kult om noen fikset juleavataren min med noe passende i bakgrunnen. Endret 2. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen med peil som kan fikse nisselue på avataren min? 7407041[/snapback] Et stykk King_P avatar: http://img46.imageshack.us/img46/8342/utennavn9yh4.jpg 7407251[/snapback] takk, takk, takk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg må virkelig beklage masingen min, men desember er her, og jeg har ikke juleavatar. Hva vil jeg ha? Nisselue og hvitt skjegg. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som kan fikse en nisselue på min avatar, eller kommer det til å se idiotisk ut? *Sveive rundt med lyssverdet sitt* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som gidder å gi litt julestemning til avataren min? Hva som helst duger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå