Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det kommer sikkert noen og gjør det mer fancy, men Forresten, om noen vil teste på min avatar om de klarer å gi den julestemning, så sett igang Edit: Hahahaaa, jeg dauer (overtrøtt her nå ja). Han fikk rosa nissesekk :!: Edit2: Dere velger så vanskelige bilder. Dåårlig jobb. Nå må jeg sove. Endret 30. november 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hadde noen klart å lage nisselue til min avatar også? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Julies, du lager dritbra luer. Kan noen legge julepreg på min avatar? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det noen som kan sette nisslue på bilde? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Så holder vi oss til reglene i tråden... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Holder vi oss ikke til reglene? Alt jeg ser er folk som spør om noen kan fikse dem en juleavatar Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Almadora's useriøse avatarer og alt rundt det ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som hadde giddet å lage en lue på min avatar? Eier ikke skills når det kommer til bilderedigering i det hele tatt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Julies, du lager dritbra luer. Kan noen legge julepreg på min avatar? 7398918[/snapback] Takktakk. Ikke så mye, men hjelper litt med en ramme kanskje. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det fysisk mulig å lage en nisselue som ikke blir kutta av kanten? Tenker at det går bra hvis lua faller ned foran på høyre side. Liker ikke ramme på min avatar, synes det ser litt rart ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg tror bildet må bli litt mindre hvis du skal ha plass til lue. Eller så blir luen noe flat. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Om luen faller ned ved siden av det høyre øyet? Muligens det venstre. Endret 1. desember 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ser at den bare er 74 piksler høy, så kanskje det hadde funket om luen hadde hengt ned på venstre side. Tenkte jeg skulle prøve, men jeg klarer ikke å lage "layers" på bildet. Samme gjelder Gastons avatar. Det har noe med at det er png å gjøre, tror jeg. Skal prøve litt til ... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Gidder noen å forminske og legge ramme på dette bildet? http://www.skipressworld.com/images/daily_...20-%20santa.jpg Endret 1. desember 2006 av SasaB Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Vil noen leke med avatarene mine? Gi dem julestemning? Endret 1. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nisseavatar med ramme: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Gidder noen å forminske og legge ramme på dette bildet? http://www.skipressworld.com/images/daily_...20-%20santa.jpg 7401305[/snapback] Her er en, i alle fall. Holdt på med en til, men PS låste seg. =/ Redigert: Haha, for treg. ^^ Endret 1. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Her har vi min juleavatar Edit: ble ikke helt fornøyd med nisseluen. Noen som kan gjøre den ebdre, eller lage egen nisselue? Og her er en gratis juleavatar Endret 1. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som gidder å gi min avatar litt julepreg? Takker på forhånd om noen gidder 7396222[/snapback] quoter meg selv jeg, fordi jeg vil veldig ha litt julestemmning på min avatar vis det er mulig Alt er vel mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå