quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Joda, den var perfecto! Takk . Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Den var stilig den.. kreativ Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Ser ikke ut som jeg kan bruke den nå, den er litt for stor, og imagecrop er nede ser det ut til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Den fungerer hos meg (jeg prøvde å sette den som avatar hos meg selv, og det går). Den er 80x80 og 4,67kb stor? Ah, der fikk du den opp ja Haha, ble litt kult. Endret 29. november 2006 av Juliess Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Noen som vil lage nisselue på min MacGyver? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Med og uten farge: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg tar aldri vare på mine juleavatarer. De forsvinner hver eneste gang selv om jeg lover meg selv at jeg skal ta vare på de...så standardspørsmålet kommer: Noen som kan ordne en pen hue på avataren min? http://b-real.org/pic/avatar.jpg <- bildet i større format hvis nødvendig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Ble litt vanskelig å få det til å passe med lua, men her er hvertfall mitt bidrag (ja, veit proposjonene ble litt feil på figuren, men): Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Gjorde ett forsøk, men jeg ble ikke så fornøyd. Bildet ble mindre fordi det ble bredere med lue, også klarte jeg ikke å tegne luen i samme stilen som resten av tegningen. Men du ser det ann selv. Endret 29. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Din ble bra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Din ble bra 7385278[/snapback] Takk, takk, din også. Spesielt den du lagde for quakie, den var mektig imponerende! Hva slags program bruker du? Jeg er interesert i hvordan du skiftet fargen på bakgrunnen til quakies grå avatar. Jeg har prøvd å bruke "Magic Wand", men det blir alltid ett mellomrom mellom de forskjellige fargene som jeg ikke klarer å fylle ut ordentlig, om du skjønner hva jeg mener? Overgangen mellom fargen på huden og øyene blir så rart. Hvis jeg tegner en helt ny tegning hvor jeg også må tegne "linearten" så pleier jeg å lage ett "layer" under "lineart-layeret" som jeg kan farge i, under "linearten", på den måten så kan jeg få fine overganger. Men da må jeg altså tegne "lineart" på nytt, noe som blir litt vanskelig og tidkrevene hvis jeg bare skal redigere ett bilde. Endret 29. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Nå har jeg prøvd og skifte avataren, men den blir jo ikke skiftet. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Den er oppdatert, men den gamle ligg i cachen til nettlesaren. Trykk ctrl + F5 i Fx/IE, Alt + F5 i Opera. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Nå har jeg prøvd og skifte avataren, men den blir jo ikke skiftet. Noen som vet hvorfor? 7385488[/snapback] Hadde samme problemet tidligere. Prøv å trykke Ctrl + F5, eller Alt + F5. Redigert: For treig. ^^ Endret 29. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Takk, det virket . Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Kan noen lage en nisselue på avataren min? Skal bli tatt i bruk fra 1. desember.På forhånd, tusen takk. 7341677[/snapback] Vær så snill, noen? 1. desember nærmer seg, fant jeg ut. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg kan prøve tegne en hvis du ikke har noe imot den stilen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Dine luer var utrolig bra, så gjerne. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Dine luer var utrolig bra, så gjerne. 7385943[/snapback] Takk, da skal jeg prøve. Det er en litt vanskelig vinkel, så det kan nok ta litt tid. Må prøve meg litt fram. Forresten, har du en større versjon av det bildet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Forresten, har du en større versjon av det bildet? http://images.google.com/images?q=jokke+bi...G=Bilets%C3%B8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå