Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lage denne om til avatar? (Fant forøvrig ikke Gaston lagaffe med nisselue, skal lete)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a6/Gastonpied.gif

7345972[/snapback]

 

Jeg quoter meg selv jeg...

7362371[/snapback]

Den gjorde seg ikke særlig godt vel? :p

 

 

 

Zevs gidder du og skrive hcnielsen på min avatar? Hadde vært fint :)

7363954[/snapback]

 

 

Slik?

 

@ Zevs, hvofor ikke?

7363973[/snapback]

For å være ærlig synes jeg ikke dem var spesielt pene, kjedelige :)

Lenke til kommentar

I dag ble dette lagt til i første posten i denne tråden under punktet: " - Guider og nyttige linker"

 

- Dette er en tutorial / guide for hvordan man resizer og legger på ramme i bilderedigeringsprogrammet Gimp. Laget av incanus.

 

1. Opne biletet, med File --> Open.

2. I vindauget til biletet, vel Image --> Canvas size. Klikk ein gong på kjettingen ved sida av felta for storleik, og

skriv so inn 80 i begge to. Trykk på «Center» for å sentrere layeret på arbeidsområdet, og OK.

CanvasSizeMenu_thumb.png----CanvasSizeDialog_thumb.png

3. Velg Scale-verktøyet (hurtigtast: shift + T) frå verktøyboksen. Sjå i eigenskapane under at Interpolation er satt til «Cubic (Best)», «Supersampling» er haka av og Constraints satt til «Keep aspect».

ScaleTool_thumb.png

4. Klikk og dra på bilete for å skalere ned -- du treng ikkje treffe hjørna, men kan klikke kvar som helst på biletet. Dra inn mot midten for å gjere mindre, ut frå midten for å gjere større. For å flytte på bilete, dra på prikken i sentrum av biletet.

ScaleMove_thumb.png

Dessverre ser ein i utgangspunktet ikkje kvar «arbeidsområdet» er når ein skalerer, men det er ein måte å omgå det på. Gå fyrst til File --> Preferences, i hovudvindauget (med verktøya). Under «Default grid» set du «Line style» til Solid. (Du treng berre gjere dette ein gongen.) Vel so View --> Show grid i vindauget til biletet. Då vil du få opp eit rutenett som viser grensene for biletet.

Grid1_thumb.png----Grid2_thumb.png

5. Om du vil ha ramme, er det to enkle steg. Fyrst merker ein heile biletet (Ctrl + A), og so går ein til Edit --> Stroke selection. Merk at ramma vil få den fargen som er satt til framgrunnsfarge. Ettersom denne funksjonen lager ein strek langs markeringa med markeringa som midtpunkt, må ein ha ei breidd på to pixlar for at ramma skal verte ein pixel brei. Den andre pixelen vil havne utanfor biletet.

SelectAllMenu.png----StrokeSelectionMenu_thumb.png----StrokeDialog_thumb.png

6. Gå so til File --> Save as, framleis i vindauget med biletet.

SaveAsMenu_thumb.png

7. Klikk på plussteiknet ved «Select File Type (extension)» for å få fram lista over format ein kan lagre i. Scroll ned og vel JPG. Klikk Lagra.

SaveAsDialog1_thumb.png

8. Du vil få opp dette vindauget; klikk Export.

Export.png

9. No vil du få opp endå eit vindauge. Hak av for «Show preview in image window», og du vil kunne sjå kva storleik den ferdige fila vert. Det vil poppe opp eit nytt vindauge med førehandsvisninga.

SaveAsDialog2_thumb.png

 

 

PNG-komprimering

Å lagre i PNG frå Gimp er dessverre ikkje like praktisk som frå Photoshop, men det går fint an. Ein vil finne PNG i same meny som JPG, men sjølv om ein set kompresjonsnivået til 9, som gjev minst filer, vil ein vanskeleg få filene under 6KB. For å klare det må ein gjere ein annan ting før ein lagrer:

Gå til Image --> Mode --> Indexeded. Eg må ærleg talt seie at eg ikkje veit kva som er «best», men «Generate optimum palette» høyres bra ut, og Dithering ville eg satt til None, spesielt om det er skjermskot. Om du ikkje kjem under 6KB på fyrste forsøk, prøv å set ned antal fargar.

IndexedMenu_thumb.png----IndexedDialog_thumb.png

 

 

6613798[/snapback]

 

I tillegg er gratisavatarene fjernet fra denne førsteposten siden gratisavatarer ikke lenger skal diskuteres her, men her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659185

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...