fireofawakening Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Bare ta den, jeg skifta! Det som kanskje kunne vert stilig er "The fire of awakening" coveret til Graveland som avatar. Problemet er bare at gruppenavnet er tatovert over halve bildet. Endret 8. august 2006 av vinterriket Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ny avatar. Raggekæpsn. <3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan noen gjøre dette til 79x80, eventuelt kutte bittelitt så det blir 80x80? Blir så dårlig i paint. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan noen gjøre dette til 79x80, eventuelt kutte bittelitt så det blir 80x80? Blir så dårlig i paint. På forhånd takk. 6635165[/snapback] Tja. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tusen takk, Newt. 6635210[/snapback] Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kunne noen gjort denne om til avatar og fjerne det jeg har markert? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har nå prøvd og prøvd på å ordne meg avatar men må nå innse at jeg er ikke så flink i photoshop. Så da trenger man litt hjelp. Vil ha en avatar av dette bildet. Kanskje med rød skrift hvor det står Rome på. Men da må skrifta stå i stil til bildet. Takk til de som prøver. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kunne noen gjort denne om til avatar og fjerne det jeg har markert? 6639670[/snapback] Sånn du mener? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Rome: Kanskje no sånt? Endret 9. august 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Bildet ble fint men likte ikke skrifta. Mulig å få til no "snirkleskrift" med rød farge. Type rødfarge som står til leppene og at skrifta står nede i høyre eller venstre hjørne. Endret 9. august 2006 av Rome Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Muligens noe slikt som dette Rome? Endret 9. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Usj, jeg liker ikke å mase, men føler ikke skrifta er rett. Mente litt mer løkkeskrift og ikke så avansert i fargene. Bare rett fram rød. Skrifta trenger heller ikke å være så stor. Hva med en uten skrift og da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hm, jeg prøver med samme farge igjen, men litt annen skrift, i tillegg til at skriften er bøyd. Tar også med en uten nick. Oppdaterte med en til uten bevel/emboss. Endret 9. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det enkle er ofte det beste. Ble den uten noe på. Tusen takk Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som kan fikse en avatar av grillen (foran altså) til en Ford Mustang Fastback? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som kan fikse en avatar? Vill ha et bilde av John Travolta med langt hår, ekstra konge hvis han holder en pistol... Har sett et bilde av det en gang men husker ikke hvor og evt. hvilken film det kom fra... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei, selv om du kanskje er fornøyd ville jeg likevel prøve meg... Endret 9. august 2006 av kimman Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som kan fikse en avatar av grillen (foran altså) til en Ford Mustang Fastback? 6640170[/snapback] Ville vært bedre om du fant et bilde du liker, så kunne vi gjort den til en avatar.. Men her fant jeg et.. Vet ikke om det er slik du vil ha det... Noen som kan fikse en avatar? Vill ha et bilde av John Travolta med langt hår, ekstra konge hvis han holder en pistol... Har sett et bilde av det en gang men husker ikke hvor og evt. hvilken film det kom fra... 6640303[/snapback] Må være fra Pulp Fiction.. Kan prøve meg.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Her er tre avatar-forslag til tre forskjellige brukere. Rome: thewiz: Termometer: Edit: Hmmm, Travolta hadde vel ikke så langt hår da. Tror han hadde langt hår i The Punisher Endret 9. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå