Ballus Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Noen som fikser denne til passelig størrelse og alt det der? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Her er min forslag Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kjører på den i midten jeg, takk Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 aldri brukt avatar her, noen som føler for å lage en til meg? noe militært eller babe:P gjerne med teksten zaft Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Noen forslag Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Ellers kan det være kjekt å se gjennom førsteposten som er full av gratisavatarer. Du sa noe om babes og her ett utdrag av førsteposten i den anledning. Zevs. Endret 4. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 takker Luchy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 http://img521.imageshack.us/img521/577/linkchristmastu5.png Hva med kun lue da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Army-avatarer fra meg, free for use! Av en eller annen grunn ville de ikke stå ved siden av hverandre (bruke IMG-tag) så ikke whine over en lang post Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Bruk spoiler FFS... Lenke til kommentar
andir Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 http://img521.imageshack.us/img521/577/linkchristmastu5.png Hva med kun lue da? 7216016[/snapback] Hehe, ja, han spurte jo bare om lue, men når jeg først var i gang lagde jeg liksågodt et helt nissekostyme. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Bruk spoiler FFS... 7216560[/snapback] Er det virkelig til så stort bry? Det tar ikke noe merkbart lenger tid å loade siden, og dessuten er det bare å scrolle en gang ekstra eller to. IMO er det bare at avatarene ligger ute, slik at folk gidder å se på dem, og ikke gjemt inni en spoiler som folk ikke gidder åpne engang. Endret 4. november 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Det tar ikke noe merkbart lenger tid å loade siden, og dessuten er det bare å scrolle en gang ekstra eller to. 7216586[/snapback] Enig, det er ikke snakk om så utrolig mange avatarer heller. Hadde det vært mange titalls etter hverandre, hadde sikkert spoiler vært fint. Noen som kan sette på nisselue på Jokke? Skal selvfølgelig ikke brukes ennå, venter til 1. desember, men det er greit å være tidlig ute likevel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Hmmm.. Kvaliteten ble heller laber, men jeg har i alle fall prøvd, og det er tanken som teller, ikke sant? 7212617[/snapback] http://img521.imageshack.us/img521/577/linkchristmastu5.png Hva med kun lue da? 7216016[/snapback] Begge ble riktig bra. Kvaliteten rent teknisk sett var ikke helt perfekt. Men utførelsen på begge fungerte godt! Synes den første versjonen får fram julestemningen på en bedre måte da Link der har full nissedrakt på. Og det er såklart positivt. Ser ut som en tøff ung julenisse i felten med sverd og skjold. Den andre er også bra. Takk til begge to, dere har vært svært snille! Og ja, det er tanken som teller. Selv om det enda ikke er desember måned vil jeg med stor sannsynlighet begynne å bruke en av avatarene allerede. Dette fordi jeg vil bruke avataren så lenge som mulig! Takk igjen, Snorre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Noen som synets at jeg bør skifte avatar, eller beholde den jeg har nå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Spørs jo hva du bytter til, men jeg liker den du har nå. Spesielt rammen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Kan noen gjør meg en kjempetjeneste? Krympe dette bildet til 80x80 px, lage transparent bakgrunn og kanskje sette på en liten nisselue. Skal tenke på den som hjelper meg med et smil Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 kjapt lagd, versegod Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Endret 4. november 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Army-avatarer fra meg, free for use! Av en eller annen grunn ville de ikke stå ved siden av hverandre (bruke IMG-tag) så ikke whine over en lang post 7216552[/snapback] EDIT: Var for å vise Zevs.. Er tydeligvis en bug Firefox, for funket helt fint i Opera. Endret 4. november 2006 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå