TSP Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Dere vet godt hva han mener, ikke gjør så lite ut av innleggene deres.. Dette er ikke en +1 innleggstråd. Tabero; håper ikke du syns det er for mye kvalitetsmiss. Bah, Nordoleum var før meg... NorthGarden var før meg. Endret 1. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Bah, Nordoleum var før meg... Hvor? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Bah, Nordoleum var før meg... 7198613[/snapback] Nordoleum? Kanskje du mener NorthGarden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ohh, faktiskt noen som forveksler noen andre med meg Respect! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ohh, faktiskt noen som forveksler noen andre med meg Respect! Du er en respektert bruker, tror heller folk burde blitt takknemlig for å bli assiosiert med deg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Ohh, faktiskt noen som forveksler noen andre med meg Respect!Flott at det ikke bare er brukerene som snakket OT. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Oh, sorry, mente NorthGarden, er bare det at noen ganger når jeg ser så gidder jeg bare se etter de første bokstavene og da forveksler man litt. Men stay on topic fra nå. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dere vet godt hva han mener, ikke gjør så lite ut av innleggene deres.. Dette er ikke en +1 innleggstråd. Tabero; håper ikke du syns det er for mye kvalitetsmiss. Bah, Nordoleum var før meg... NorthGarden var før meg. 7198613[/snapback] Takker. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Er det noen som kan forminske dette bildet og fikse på det slik at det kan brukes som avatar? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Edit: Du burde finne ett annet bilde, eller beholde den du har Endret 2. november 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 attachmentid=109527 Edit: Du burde finne ett annet bilde, eller beholde den du har Eller, bruke mitt forslag Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 attachmentid=109527 Edit: Du burde finne ett annet bilde, eller beholde den du har Eller, bruke mitt forslag 7207414[/snapback] Nei, den var ikke fin uansett imo. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Burde jeg beholde den jeg har, eller skaffe en ny? Kanskje en ramme? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg synes du bør beholde det samme motivet, men det hadde kanskje gjort seg med en pen liten ramme og transparent bakgrunn? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg vil ha striper, med gutt på!! Vannrette, genser... Også finner jeg ingen bilder ...begynner å bli litt lei hu dama. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Burde jeg beholde den jeg har, eller skaffe en ny? Kanskje en ramme? 7207635[/snapback] Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje litt ghey/emo, men det var det beste bildet jeg fant hvor en gutt hadde på seg stripete genser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kanskje litt ghey/emo, men det var det beste bildet jeg fant hvor en gutt hadde på seg stripete genser. Ja. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil også ha julepreg på min avatar. Noen som vil lage nisselue på min kjære Link (Helten i avataren)? 7177977[/snapback] Ingen? Ville blitt veldig glad! Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hmmm.. Kvaliteten ble heller laber, men jeg har i alle fall prøvd, og det er tanken som teller, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå