MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Elisha Ann Cuthbert!! Hvem vet ikke det liksom. Det beste dama ever! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så du skal lage den selv? 7134820[/snapback] Nei, håpet at noen andre kunne gjort det. Sorry at jeg ikke har meldt fra tidligere. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Noen som kan forminske denne slik at den passer til avatarkravene? Og med rramme Endret 25. oktober 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Kan noen være så snill å få dette bildet til 80x80 og under 6kb? Gjerne med ramme. På forhånd takk. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Da prøvde jeg litt forskjellig, slik at du kan velge.. - - - Endret 26. oktober 2006 av kimman Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Reminder: Førsteposten er til for å leses, om du ikke har aning på hvilken avatar du ønsker deg, prøv å finn det ut, henviser til retningslinje 1 i denne tråden: 1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...) "Jo mer du hjelper oss, jo mer hjelper du deg selv." Er en fin regel! Hvis du fortsatt ikke har peiling se gjennom førsteposten for gratisavatarer. Som er skjulte i en spoiler i det første innlegget på den første siden i denne tråden. Åpne den og du får en rekke avatarforslag på stedet. Om du ønsker ditt navn/kallenavn "inngravert" på en av dem spør i tråden. Ett tredje alternativ om du fortsatt ikke har peiling. Er å tenke nøye gjennom hva du interesserer deg for etc. Yndlingsfarge og alt annet rart og putt det inn i en post, dette blir noenlunde likt som pkt 1; men en mulighet som er absolutt viktig å merke seg. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkte jeg også kunne bidra litt til gratis-avatar greia.. Her er mine.. Litt humor må vi ha Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er ikke noen som har en litt militant Tux da? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som gidder å lage en avatar til en kompis av meg: Swedish killer. Den skal inneholde noe med sverige og noe med vold/blod/drap (you get it). Den skal være på 120x120 px, ellers er det fritt fram på forhånd takk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som kan lage en avatar til meg i 150x150 størrelse? Jeg vil ha en enkel og grei avatar. På forhånd, takk! Mvh Erling Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som kan lage en avatar til meg i 150x150 størrelse? Jeg vil ha en enkel og grei avatar. Og det vil si? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Folk bør for faen lese førsteposten. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes dere om min nye? Bucky fra tegneserien Get fuzzy Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som kan lage en avatar til meg i 150x150 størrelse? Jeg vil ha en enkel og grei avatar. Og det vil si? 7176120[/snapback] Det vil si at jeg ønsker meg en enkel og grei avatar. Ikke noe særlig krevende og fancy greier. Gjerne en harmonisk bakgrunn og så teksten ekwathne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg starter jula tidlig i år! Hvem vil lage en fin nisselue på shadowen min? Vinneren får heder og ære av meg, og navnet sitt i signatur. Og kunne noen fikset bildet i MSN-størrelse? Da hadde jeg blitt overtakknemlig. Endret 29. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg starter jula tidlig i år! Hvem vil lage en fin nisselue på shadowen min? Vinneren får heder og ære av meg, og navnet sitt i signatur. Og kunne noen fikset bildet i MSN-størrelse? Da hadde jeg blitt overtakknemlig. 7177030[/snapback] Et kjapt forsøk. (MSN-tingen er bare Diskusjon-tingen som er oppblåst. Ikke optimal kvalitet ) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Sorry meg, men det var ikke så bra. Men jeg likte MSN-bildet, tror du du kunne fiksa det uten lue? Endret 29. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå