TeggY Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ickz: Nå skal det sies at Vinterriket har akkurat samme avatar som deg, og jeg vet ikke hvor populært det er å ha akkurat samme avatar, da det gjør at det blir verre å skille mellom brukerne.. Greit det er andre farger, but still. Bare så du vet det. Vinterrikets Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vinterriketshttps://www.diskusjon.no/uploads/av-102226.jpg 6628365[/snapback] Nå du setter de ved siden av hverandre er det lettere å se forskjell: Det er forskjell, ikke så stor, føler det er stor nok forskjell. Men da igejn, så tar det ikke lang tid å lage nick på den Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vinterriketshttps://www.diskusjon.no/uploads/av-102226.jpg 6628365[/snapback] Nå du setter de ved siden av hverandre er det lettere å se forskjell: https://www.diskusjon.no/uploads/av-102226.jpg https://www.diskusjon.no/uploads/av-70542.jpg Det er forskjell, ikke så stor, føler det er stor nok forskjell. Men da igejn, så tar det ikke lang tid å lage nick på den 6628386[/snapback] For all del, sier ikke at de er uskillelige.. Sier bare at for de som ikke ser på brukernavn, men heller på avatar, så kan det oppstå forvirringer.. Ikke noe stort egentlig, det var vel bare så Ickz vet at han ikke er den _eneste_ som har den avataren her.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som klarrer å få denne til 6kb eller hva kravet var. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som klarrer å få denne til 6kb eller hva kravet var. 6628577[/snapback] Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som har lyst til å lage avatar for meg. Avataren kan være innrammet om dere finner dette passende. Ellers stiller jeg krav om at avatar inneholder enten fornavn: Snorre, eller nick: Orresnei. Font ol. kan dere selv velge. Prøv å finne noe passende. Bildene kan cropes til å bli kvadratiske. Den som lager den fineste avataren vil bly en av mine nye yndlingsbrukere. Følgende bilder kan brukes: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som har lyst til å lage avatar for meg. Avataren kan være innrammet om dere finner dette passende. Ellers stiller jeg krav om at avatar inneholder enten fornavn: Snorre, eller nick: Orresnei. Font ol. kan dere selv velge. Prøv å finne noe passende. Bildene kan cropes til å bli kvadratiske. Den som lager den fineste avataren vil bly en av mine nye yndlingsbrukere. Følgende bilder kan brukes: Kanskje denne? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Kanskje denne? 6629254[/snapback] hey, denv ar ikke dum du. Med mindre det kommer noe bedre blir dette min nye faste avatar! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Eller med himmel bakgrunn Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Eller med himmel bakgrunn 6629297[/snapback] Hmmm, du imponerer med enda en avatar ser jeg! Må tenke litt over den, de så begge veldig bra ut! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hva snynes dere om min nye avatar ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Lurer på om noen kan lage en avatar for meg, synes den jeg har har blitt litt kjedelig... Vill helst ha et termometer eller en gradestokk, vil ha den tydelig og fint om den går i ett med bakgrunnen på forumet... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noko slikt du tenkte på? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noko slikt du tenkte på? 6629656[/snapback] Ahh, takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det var visst noko smårusk på venstresida der eg ikkje hadde fått bort. Ny og litt forbetra versjon: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har selv prøvd å cropet og resizet bildet med jeg får det ikke til å se bra ut. Noen som gidder gjøre det for meg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Er dette bra nok? Edit: Med ramme og litt kontrastendring. Endret 7. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har selv prøvd å cropet og resizet bildet med jeg får det ikke til å se bra ut. Noen som gidder gjøre det for meg? Her er min versjon: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk incanus, men jeg synes Newt32 sin var bedre Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Ickz: Nå skal det sies at Vinterriket har akkurat samme avatar som deg, og jeg vet ikke hvor populært det er å ha akkurat samme avatar, da det gjør at det blir verre å skille mellom brukerne.. Greit det er andre farger, but still. Bare så du vet det. Vinterrikets 6628365[/snapback] fant ut det her for 5 min siden (så posten hans i en annen tråd) jaja skal se om jeg kanskje finner noe annet da ellers kan jeg vel skaffe nicket mitt på den edit: noen som kan gjøre noe kult av denne da? Endret 7. august 2006 av Ickz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå