Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men du virket bare så misunnelig.

Neh. Ikke på deg. Men kanskje litt på fargoth.

7120258[/snapback]

Jeg bryr meg lite om hvem du er misunnelig på, det er du uansett.

 

Når en bruker får skryt for sitt arbeid, skal du alltid komme med noe som stjeler oppmerksomheten. Men når du selv får skryt, er det ikke en kjeft som sier noe, og du promoterer deg selv som selveste kongen.

Lenke til kommentar
Når en bruker får skryt for sitt arbeid, skal du alltid komme med noe som stjeler oppmerksomheten. Men når du selv får skryt, er det ikke en kjeft som sier noe, og du promoterer deg selv som selveste kongen.

Gi meg 5 eksempler så skal jeg være enig med deg.

 

Nå er det bare du som virker misunnelig. Jeg har sagt at jeg er "avatar-konge" ja. Grunnen til det er fordi jeg har laget veldig mange avatarer og hjulpet veldig mange brukere, frivillig, med avatarne dems. I tillegg har jeg flest svar i denne tråden, og vært med på å forme førsteposten sammen med TSP. Jeg tror ikke det er mange som bryr seg når jeg sier jeg er avatar-konge. Men det virker jo som om du gjør det.

 

Jeg syns bare det er flott at andre enn meg kan lage avatarer. Fordi før var det nesten bare jeg, men nå har du også begynnt å ordne en del Zevz. Som jeg syns er bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...