Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til ny avatar? Vet ikke helt hva jeg vil ha, så alle forslag mottas med takk. :)

Vel, først kan du vel sjekke ut alle de gratise avatarne i førstepost?

7106571[/snapback]

Mye greit der, men ingen som skiller seg ut på en positiv måte.. Hvis jeg først skal skifte skal jeg ha en jeg kan ha en goooood stund framover, hvis ikke fortsetter jeg med maccern.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Mye greit der, men ingen som skiller seg ut på en positiv måte.. Hvis jeg først skal skifte skal jeg ha en jeg kan ha en goooood stund framover, hvis ikke fortsetter jeg med maccern.
Jaha. Men da refererer jeg igjen til førstepost, der det står:

 

Sammendrag

 

1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...)

Så med andre ord, jo mer vi har å gå etter, jo lettere blir det for oss som skal lage den :)

Lenke til kommentar
Jaha. Men da refererer jeg igjen til førstepost, der det står:

 

Sammendrag

 

1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...)

Så med andre ord, jo mer vi har å gå etter, jo lettere blir det for oss som skal lage den :)

7106636[/snapback]

Jauda. Men siden jeg ikke vet hva jeg er ute etter, så blir det vel like vanskelig for begge parter? :)

 

Får vel tenke litt på hva jeg skal bytte til..

Lenke til kommentar
Jauda. Men siden jeg ikke vet hva jeg er ute etter, så blir det vel like vanskelig for begge parter? :)

 

Får vel tenke litt på hva jeg skal bytte til..

Ja, det er vanskelig når man ikke har noe som helst å gå etter. Det aller beste er at du har et bilde, eller en idè om hva du vil ha bilde av.

Lenke til kommentar

Noen som vil lage en avatar for meg med dette bildet? Diskusjon.no-størrelse. Fjerne den stygge linja på bunnen og forminske, uten at det ser helt mishandla ut + en ramme.. Takk på forhånd!

 

 

 

1.jpg

 

 

 

 

EDIT: 666 poster. Ikke pent tall. Får skrive en ny post ganske fort da :p

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...