ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 ekwathne: Du MÅ ta den til venstre. Det er ingen andre valg! 7106504[/snapback] Det er allerede gjort... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som har forslag til ny avatar? Vet ikke helt hva jeg vil ha, så alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som har forslag til ny avatar? Vet ikke helt hva jeg vil ha, så alle forslag mottas med takk. Vel, først kan du vel sjekke ut alle de gratise avatarne i førstepost? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Noen som har forslag til ny avatar? Vet ikke helt hva jeg vil ha, så alle forslag mottas med takk. Vel, først kan du vel sjekke ut alle de gratise avatarne i førstepost? 7106571[/snapback] Mye greit der, men ingen som skiller seg ut på en positiv måte.. Hvis jeg først skal skifte skal jeg ha en jeg kan ha en goooood stund framover, hvis ikke fortsetter jeg med maccern. Endret 19. oktober 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Mye greit der, men ingen som skiller seg ut på en positiv måte.. Hvis jeg først skal skifte skal jeg ha en jeg kan ha en goooood stund framover, hvis ikke fortsetter jeg med maccern.Jaha. Men da refererer jeg igjen til førstepost, der det står: Sammendrag 1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...) Så med andre ord, jo mer vi har å gå etter, jo lettere blir det for oss som skal lage den Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jaha. Men da refererer jeg igjen til førstepost, der det står: Sammendrag 1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...) Så med andre ord, jo mer vi har å gå etter, jo lettere blir det for oss som skal lage den 7106636[/snapback] Jauda. Men siden jeg ikke vet hva jeg er ute etter, så blir det vel like vanskelig for begge parter? Får vel tenke litt på hva jeg skal bytte til.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er allerede gjort... 7106515[/snapback] Godt å se Pryder mine øyne.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jauda. Men siden jeg ikke vet hva jeg er ute etter, så blir det vel like vanskelig for begge parter? Får vel tenke litt på hva jeg skal bytte til.. Ja, det er vanskelig når man ikke har noe som helst å gå etter. Det aller beste er at du har et bilde, eller en idè om hva du vil ha bilde av. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Sånn, nå har jeg endret til den med ramme?? Takk Newt32 Hva synest dere? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk Newt32 NP Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Lurer på om jeg skal skifte avatar? Eller? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Lurer på om jeg skal skifte avatar? Eller? 7107000[/snapback] Nei, den avataren er deg, bare deg. Jeg kjenner deg brukeren når jeg ser den. Den er bra. Ikke bytt. Mvh Erling Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen har sagt hva de synst om at jeg la til ramme!! Bør jeg bytte tilbake eller? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ingen har sagt hva de synst om at jeg la til ramme!! Bør jeg bytte tilbake eller? 7107029[/snapback] Likte begge to godt jeg. Samme hvilken du har spør du meg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Enig med ekwathne der.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ikke bytt, kezoom. Syns den du har nå er fin. Kontolstol: Synes den ble bedre med den rammen du har nå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Tenkte på å bytte ramme på min kjære avatar. Lurer på hvordan det ville sett ut med en dobbelt så tykk ramme (eller noe i den duren) i samme farge som Link har på klærne sine. Noen som har lyst til å prøve å fikse? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Endret 20. oktober 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 noen som klarer å fikse en avatar som er mitt nick verdig? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Noen som vil lage en avatar for meg med dette bildet? Diskusjon.no-størrelse. Fjerne den stygge linja på bunnen og forminske, uten at det ser helt mishandla ut + en ramme.. Takk på forhånd! EDIT: 666 poster. Ikke pent tall. Får skrive en ny post ganske fort da Endret 20. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå