Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger en høst-avatar. Samme stil som den jeg har nå (mener det er en preset brush i PS), men med høstfarger. Slike farger kanskje: http://colourlovers.com/index.cfm?section=...ay&palette=3542 Du var ikke så veldig spesifik, så jeg laget en. Med og uten ramme: - Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som gidder å lage DENNE i 120*120 og at det står Erlend på den? Takk 6980102[/snapback] Den Zevs lagde var litt for stor skrift på? Zevs er ikke på nå, noen andre som gidder? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Den Zevs lagde var litt for stor skrift på? Zevs er ikke på nå, noen andre som gidder? Tja. Hvilken font ønsker du? Edit: hvilken.. Endret 2. oktober 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 ikke noen spesiell, en som er litt tøff, men man ser hva som står. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel.. her gjelder det å være spesifik, sånn at vi som skal lage den slipper å være usikker på hvordan du vil ha det. Oppgi helst så mye som mulig. Hvordan farge på skriften? Hvor skal skriten plasseres? Hvor stor skal srkiften være? Hvordan font osv osv... Hva med denne? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 kan du sende meg bilde uten skrift på? så kan jeg lage det selv Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) kan du sende meg bilde uten skrift på? så kan jeg lage det selv Ingen problem Edit: Glemte stroke. Endret 2. oktober 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som gidder å lage DENNE i 120*120 og at det står Erlend på den? Takk 6980102[/snapback] Den Zevs lagde var litt for stor skrift på? Zevs er ikke på nå, noen andre som gidder? 6983661[/snapback] Synes skriften var akkurat passe jeg, blir ikke fint når skriften ikke er tilpasset størrelsen på motivet Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan noen ordne denne? Takk på forhåndt... Keldon Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan noen ordne denne? Takk på forhåndt... Keldon 6984736[/snapback] Bildet vises ikke. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fordi at det ikke er et bilde, men en side. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Funker fint her, dere må nok bare skru av "Tillat logging av henvisere". Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Funker fint her, dere må nok bare skru av "Tillat logging av henvisere". 6984926[/snapback] Trodde jeg hadde gjort det, men det funker nå! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Endret 2. oktober 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Da vil jeg bare benytte anledningen til å informere at førsteinnlegget i denne tråden har gjennomgått en aldri så liten ansiktsløftning. Det var Newt32 som kontaktet meg og foreslo endringer og fikset den nye "kodeformen" til førsteinnlegget, jeg har dog modifisert en liten smule i tillegg til det Newt32 kom med. Håper dere liker endringene. Teksten er fortsatt den samme, bortsett fra at det nå er kommet et sammendrag av retningslinjene. TSP Endret 3. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Da vil jeg bare benytte anledningen til å informere at førsteinnlegget i denne tråden har gjennomgått en aldri så liten ansiktsløftning. Det var Newt32 som kontaktet meg og foreslo endringer og fikset den nye "kodeformen" til førsteinnlegget, jeg har dog modifisert en liten smule i tillegg til det Newt32 kom med. Håper dere liker endringene. Teksten er fortsatt den samme, bortsett fra at det nå er kommet et sammendrag av retningslinjene. TSP 6993767[/snapback] Du kan oppdatere førsteposten enda mer! Det finnes free avatars from me to! Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ingen som kan lage en litt kul lsk avatar til med? og ikke bare lsk logoen dankeee Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ingen som kan lage en litt kul lsk avatar til med? og ikke bare lsk logoen dankeee 6993822[/snapback] Du kan jo begynne med å si hva du synes om den jeg laget til deg. Ikke særlig oppmuntrende å sitte å lage avatarer til folk uten at de gidder å se på den etterpå engang... OG! Ikke kom her og si du ikke finner den. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ikke for å være negativ.. Men den har du vel bare funnet ved hjelp av google? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ikke for å være negativ.. Men den har du vel bare funnet ved hjelp av google? 6993890[/snapback] Ja, men det har vell ingenting å si? Sorry, men forstår ikke hva du vil frem til. Det er motivet som teller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå