Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg bare benytte anledningen til å informere at førsteinnlegget i denne tråden har gjennomgått en aldri så liten ansiktsløftning. Det var Newt32 som kontaktet meg og foreslo endringer og fikset den nye "kodeformen" til førsteinnlegget, jeg har dog modifisert en liten smule i tillegg til det Newt32 kom med. Håper dere liker endringene. Teksten er fortsatt den samme, bortsett fra at det nå er kommet et sammendrag av retningslinjene.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Da vil jeg bare benytte anledningen til å informere at førsteinnlegget i denne tråden har gjennomgått en aldri så liten ansiktsløftning. Det var Newt32 som kontaktet meg og foreslo endringer og fikset den nye "kodeformen" til førsteinnlegget, jeg har dog modifisert en liten smule i tillegg til det Newt32 kom med. Håper dere liker endringene. Teksten er fortsatt den samme, bortsett fra at det nå er kommet et sammendrag av retningslinjene.

 

TSP :)

6993767[/snapback]

Du kan oppdatere førsteposten enda mer! Det finnes free avatars from me to! ;)

Lenke til kommentar
ingen som kan lage en litt kul lsk avatar til med? og ikke bare lsk logoen :p

 

dankeee

6993822[/snapback]

Du kan jo begynne med å si hva du synes om den jeg laget til deg. Ikke særlig oppmuntrende å sitte å lage avatarer til folk uten at de gidder å se på den etterpå engang...

 

OG! Ikke kom her og si du ikke finner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...