After Dark Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kan noen få min nåværende avatar i 100x100 uten å ødelegge formen i bildet? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Kan noen få min nåværende avatar i 100x100 uten å ødelegge formen i bildet? Jada... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Takk, men det var en tidligere avatar jeg snakket om. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som kan lage meg en avatar eller fler utifra dette bilde? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 For nå vil jeg ikke bytte avataren min... har bare kommet hit for å si at jeg er glad i den OT:Kanskje vil jeg bruke Little Nemo (fra Little Nemo And The Slumberland) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Prøver å legge inn denne, men får bare opp at formatet er feil. Og jeg kan null om elektronikk og teknologi! Endret 27. april 2017 av Pentagram Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Da gikk det! Må uansett si tusen takk til tråden!!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Tenkte å endre avateren min etter tid. Egen design. Så,hvordan tegner jeg den ordentlig på en stor paint program? Aldri hatt så stor erfaring, med de store avanserte paint programan. Jeg er mester på den standar Paint programen på Windows XP, og de Windows som er under der igjen. De som er over der føler jeg begyner å bli for avansert. Standar Windows 7 paint programet, kan jeg klare å håntere, med litt øvelse. Er enda ikke vant til den paint programen. Endret 9. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå