Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 hei igjen ... hvordan vil du at den skal se ut da? hehe Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Avataren skal være det ''bildet'' [Populær Post] Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Avataren skal være det ''bildet'' [Populær Post] Hæ? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Avataren skal være det ''bildet'' [Populær Post] Det "populær post"-ikonet? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg velger enkelt. Så ja. Selvom, hvis dere kunne LAGE en Avatar for meg, så hadde det vært bedre, men ser at folk allerdet har originale bilder de bare vil ha forminsket... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) hehe skjønner seriøst ikke hva du mener jeg altså :p sånn liksom? eller hææ? huff, beklager altså hvis det ikke er sånn du tenkte trykk på bildet og lagre derfra. da er det bedre kvalitet Endret 5. august 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det jeg mener er om dere kan bruke Photoshop og LAGE en. Eller om dere og tråden er ment for å forminske store bilder? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vi kan lage også Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Alt.. liksom? Hva er dere best på? Vil helst ha en unik en... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Alt.. liksom? Hva er dere best på? Vil helst ha en unik en... Hadde jo vært fint hvis du kom med en type stil du liker, eller noen interesser så kunne vi laget noe ut ifra det. Er jo døfødt å begynne å lage noe vi selv er interessert i eller synes ser pent ut. Lenke til kommentar
My War Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som ville lagd en avatar ut av dette bildet, eller? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Alt.. liksom? Hva er dere best på? Vil helst ha en unik en... Hadde jo vært fint hvis du kom med en type stil du liker, eller noen interesser så kunne vi laget noe ut ifra det. Er jo døfødt å begynne å lage noe vi selv er interessert i eller synes ser pent ut. Jeg liker fotball og Chelsea... Lenke til kommentar
GenerationCraft Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fin tråd! For sikkert mye nytte av denne i fremtiden Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) (Hadde noen klart og kutte vekk "Onewheeldrive" merket, hadde det vært fantastisk) Noen som kunne gjort om disse fire til avatarstørrelse, med en tynn svart ramme? Takker! Endret 31. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Er det noen vil gjøre meg en tjeneste å lage en avtar ut av disse bildene? Ønsker ikke ha med noe av teksten, men vil gjerne at buskene du ser på tegneserie bildet blir med å stor glad som mulig, en litt anonym ramme i svart rundt ville også vært fint, om det passer seg. Endret 13. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen som har mulighet til å gi en hjelpende hånd med ønsket jeg har? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som kunne hjulpet meg lage avatar av disse to? Hadde virkelig satt pris på det! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Aalton waits for alice: Coa: My war: Vertical^: Det andre biletet med aventadoren var eigentleg heilt ubrukeleg til å laga avatar av, så det brukte eg ikkje. Håpar det går greit? Håpar folk er nøgde! 4 Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hva gjør jeg med en gratis avatar jeg finner her? Kopierer jeg den og legger den på et sikkert sted, eller kan jeg bare bruke linken, den kan vel bli borte da? ETA: Når jeg klikker på mitt bilde her finner jeg adressen http://www.gravatar.com/avatar/1a8b8425e53b5559e88f19af8e01ca8a?d=http%3A%2F%2Fwww.diskusjon.no%2Fpublic%2Fstyle_avatars%2Fblank_avatar.gif men spør ikke meg hvorledes det kom dit... Endret 6. november 2011 av rofl2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som klarer å lage julestevning på avataren min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå