gard. Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Den vil ikke gjøre seg som avatar. Også var den teit. /konstruktiv Endret 16. januar 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 *ønsker* Det vil ikke se bra ut som avatar, men jeg skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Noen som gidder å lage en avatar til meg? Skal brukes på en annen side og holdes innenfor målene 150px bred og 300px høy. Vil ha en Tottenham avatar, kan se for meg noe med at Rafael Van Der Vaart eller Luka Modric jubler over et mål. Og med teksten ekwathne med en liten Tottenham logo bak. Noen som er up for den? Edit: Muligens ta å klippe ut Modric og ballen fra dette bilde og lage avatar av det? Endret 21. januar 2011 av ekwathne Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Noreply: Det FBI-opplegget vil ikke gjøre seg, det ser kanskje bra ut her, men når den havner som avatar så blir det bare tull... Lagde en avatar med Matrix-agenten: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lite aktivitet her for tiden virker det som. Noen som gidder å lage avatar til meg? Se to poster opp. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Når jeg skal laste opp avataren, er den for stor. Kan noen sende meg en PM og hjelpe meg? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Legg ut avataren i tråden her, så får den som vil gjøre noe med det Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som har lyst til å skalere ned dette bildet, så det ikke blir for stort? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Prøv med paint eller et eller annet online resize verktøy. Endret 30. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som har lyst til å skalere ned dette bildet, så det ikke blir for stort? *bilde* Noe slikt? (husk på å trykke på bildet, så lagre. Da får du beste kvalitet ) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Glem det. Feil format, og gidder ikke lage ny... Endret 30. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som har lyst til å skalere ned dette bildet, så det ikke blir for stort? *bilde* Noe slikt? (husk på å trykke på bildet, så lagre. Da får du beste kvalitet ) Takk! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vanskelig å lage avatar av den. Du ignorerte glatt at de skulle være 150 x 300px og at et navn skulle stå i avataren? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vanskelig å lage avatar av den. Du ignorerte glatt at de skulle være 150 x 300px og at et navn skulle stå i avataren? Ja. *Gå i skammekroken mens jeg lærer meg å lese posten/ spørsmålet før jeg gjør noe* Lenke til kommentar
Ms. Mango Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, tror jeg får legge bort juleavataren, gitt. Noen som kan croppe dette bildet til riktig størrelse*riktig størrelse, med en svart/hvit ramme rundt, og helst så mye av det originale bildet intakt? Noe må sikkert croppes av for å få en firkant, dog. Pretty please? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Meh. Ikkje heilt nøgd. Ikkje så bra motiv å laga avatar av, eigentleg. Endret 2. februar 2011 av Alliha 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Vel, det vil ikke ta seg bra ut som avatar, just sayin'.. Edit: der hadde Alliha gjort det.. Om du skal velge en av de han laget; velg #1 fra venstre. Endret 2. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kanskje ikke den mest optimale nei, men jeg synes det var litt sjarm i den jeg. Av de Alliha postet, synes jeg den første var best. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dersom du verkeleg vil ha den første, sei i frå slik at eg får endra den. Ramma er ikkje svart, men mørkemørkegrønn. La ikkje merke til det før etterpå. :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ramma er ikkje svart, men mørkemørkegrønn. La ikkje merke til det før etterpå. :!: Det ser ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå