Gjest medlem-1432 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Den oppsumerer det meste. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kan noen lage en fin avatar av Chicarito? Som dere ser ble det ræva kvalitet på mitt forsøk... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Bruk den med omhu! (trykk for bedre kvalitet ) Endret 31. desember 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bruk den med omhu! (trykk for bedre kvalitet ) Takk skal du ha Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Noen som klarer å fikse et bra 100x100 her? ***** Fikk ikke med booobies hennes men det er vel ansikte som er viktigst =) Bildet blir helt fucka når jeg prøver å få med hennes funpart. Endret 1. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
SigneGR Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hva syns dere om avataren min? Vet ikke om jeg skal beholde denne, eller bytte til noe med Mr. Bean Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Synes ikke den var noe spesiell, er vel Maggie fra Simpsons? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kva avatar bør eg velge? eller ? Eller skal eg gå tilbake ein av mine gamle: ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Takk. Følte meg ganske komfortabel med den og, så greit å få ei bekrefting. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Den du har nå er jo fantastisk! Vi liker sigar! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synes folk om min nye avatar? Noen evt. forbedringer jeg kunne gjort? Er den med farger penere? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) B/W er best. Kunne (kanskje) gjort hele ansiktet til "litt svartere" silhuett og fjernet det "lyset" som irriterer meg mye.. Endret 8. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvaforno lys er det som irriterer deg da? Det i ansiktet, rett og slett? Edit: Noe ala dette? Endret 8. januar 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noe alá det ja. Men der tok du litt for mye bort. Det skal være der i bakgrunnen, men redusert i ansiktet. Ellers ser det sært ut.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Skjønner! Var ikke meningen å fjerne det i bakgrunnen, så får få det på plass igjen! Sånn, da er nåværende fikset! Endret 8. januar 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Njaa... Du kan god la litt av det være igjen, det ble bare så kraftig.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Trenger ny Avatar..Vil ha en avatar som på en måte er ser intligent ut. Jeg vil ha en agent(med svarte klær..eller no sånt) Og briller..Helst bilde som ikke er tatt..Men som er tegneaktig Vel, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få takke Han/hun som lager en sånn til meg..Men det minste jeg kan gjøre er å skrive Noe Korselig om Han/hun i signaturen min..Ja jeg har mange innlegg på dette forumet, litt over tusen.. Endret 16. januar 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du et bilde jeg skal gjøre noe med, eller må jeg finne selv? Hvis jeg må finne blir det verre Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du et bilde jeg skal gjøre noe med, eller må jeg finne selv? Hvis jeg må finne blir det verre Fant no kult Skriv Noreply på det ID-Kortet også kan du bare skrive noe annet kult om meg på engelsk som signatur..samma..Du kan også putte på noen kule effekter..skifte på ID nummer osv..vis du vil. og i det hvite feltet..klipper du ut han til venstre og setter det inn i det hvite feltet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå