El Matador Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Jeg synes ikke avataren min ser bedre ut med ramme. Derfor har jeg ikke ramme. Har prøvd å gjøre skrifta litt mindre sånn at rammen ikke skulle overlappe bokstavene, men da blir det bare stygt. 6971820[/snapback] Du er ikke så god som du tror gutten min; Endret 30. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Men nå; Kom dere på banen igjen med å anmelde avatarer, komme med flere gratisavatarer, få venner og kjente til å registrere seg og be dem oppsøke denne tråden med det samme for å skaffe seg en fet avatar, be forumstyret innføre avatarpåbud, bytt ut din gamle, skaff en ny! La avatarfesten fortsette! Noe av dette er ment ironisk 6973113[/snapback] Videre diskusjon kan, for spesiellt engasjerte fortsette her! https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...g&blogid=94&st= Jeg foreslår at vi setter en fin linje for denne diskusjonens levetid, i denne tråden, her og nå: ________________________________________________________ Endret 30. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Du er ikke så god som du tror gutten min; Den der har crappy kvalitet Sette ting i perspektiv: Jeg syns jeg er god nok. Akkurat nå så driter jeg i om du synes jeg er dårlig eller ikke har ramme rundt avataren min Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) [...]be forumstyret innføre avatarpåbud[...] Håper ikke du mente det der seriøst. Den der har crappy kvalitet Morsomt da at den har samme kvalitet som den du allere har Endret 30. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 [...]be forumstyret innføre avatarpåbud[...] Håper ikke du mente det der seriøst. 6973169[/snapback] Yakes! Hva er det med deg i dag? Det jeg skrev der var for det meste bare tullball og for å prøve å få "avatarfesten" i gang igjen, videre diskusjon og nedrakking på Newt32 sine "newtars" skal ikke skje her. Sette ny fin linje... ____________________________________________________________________ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Du er ikke så god som du tror gutten min; Den der har crappy kvalitet Sette ting i perspektiv: Jeg syns jeg er god nok. Akkurat nå så driter jeg i om du synes jeg er dårlig eller ikke har ramme rundt avataren min 6973163[/snapback] Mulig jeg har dårlig syn, men jeg ser virkelig ingen forskjell. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Mulig jeg har dårlig syn, men jeg ser virkelig ingen forskjell. attachmentid=102846 attachmentid=102845 attachmentid=102847 Det gjør jeg. Men er disse ordene vanskelig å førstå: Jeg synes ikke avataren min ser bedre ut med ramme! Jeg fikser min egen avatar helt fint. Ikke kom og lær meg hvordan jeg tar en ramme rundt uten å røre kvaliteten. Jeg har psd filen og jeg får det til hvis jeg vil Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Mulig jeg har dårlig syn, men jeg ser virkelig ingen forskjell. attachmentid=102846 attachmentid=102845 attachmentid=102847 Det gjør jeg. Men er disse ordene vanskelig å førstå: Jeg synes ikke avataren min ser bedre ut med ramme! Jeg fikser min egen avatar helt fint. Ikke kom og lær meg hvordan jeg tar en ramme rundt uten å røre kvaliteten. Jeg har psd filen og jeg får det til hvis jeg vil 6973233[/snapback] Vis meg, med like god kvalitet som den du har nå Siden du ser så stor forskjell, du bruker kanskje 640x480? I 1280x1024 ser man i allefall ikke forskjell, det har jeg fått bekreftet fra flere nøytrale kilder Endret 30. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 "Vil du bytte/få ny avatar" står det pent i emnetittelen. Neste som vurderer å gjøre noe annet får forumfri resten av kvelden. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 "Vil du bytte/få ny avatar" står det pent i emnetittelen. Neste som vurderer å gjøre noe annet får forumfri resten av kvelden. Dette er vel snakk om å bytte avatar? Vel, jeg bruker 1280 x 1024, og jeg ser bittelitt forskjell med mine øyner. Her er versjonen jeg hadde brukt hvis jeg skulle hatt ramme: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 "Vil du bytte/få ny avatar" står det pent i emnetittelen. Neste som vurderer å gjøre noe annet får forumfri resten av kvelden. Dette er vel snakk om å bytte avatar? Vel, jeg bruker 1280 x 1024, og jeg ser bittelitt forskjell med mine øyner. Her er versjonen jeg hadde brukt hvis jeg skulle hatt ramme: 6973276[/snapback] Du er flink Newt, synes du skal bytte jeg Den ble mye penere Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Mye penere enn Zevs sin versjon. Enig med Zevs. Bytt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Takk. Det kan faktisk hende jeg bytter, skiftet mening selv her Jeg laget rammen som et eget layer, og skriften ligger over rammen, det vises kanskje ikke så godt men... Hmmm.. fler som syns jeg skal bytte? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Hva med denne? Den er i mine øyne best Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkt meg tilbake til min gammle avatar så kan noen fikse dette til rett størrelse? mitt blir bare stygt Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 noen som kunne fiksa en lillestrøm avatar til meg? noe annet et bare logoen da.. takker for svar.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkt meg tilbake til min gammle avatar så kan noen fikse dette til rett størrelse? mitt blir bare stygt 6978502[/snapback] Skjedde det samme her. Ble bare kornete. Gratis Elisha Cuthbert avatarer fra meg noen som kunne fiksa en lillestrøm avatar til meg? noe annet et bare logoen da.. takker for svar.. 6978507[/snapback] Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som har ideer til forbedringer av min avatar? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som har ideer til forbedringer av min avatar? 6978962[/snapback] Hva er det bilde av? En mann som hopper i soloppgang/nedgang? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Tenkt meg tilbake til min gammle avatar så kan noen fikse dette til rett størrelse? mitt blir bare stygt Skjedde det samme her. Ble bare kornete. Hmmm, kornete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå