Ms. Mango Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei! Er ny her, og kunne godt tenkt meg en avatar. Gjerne en klovnefisk som sprader rundt i full vigør eller noe slikt, gjerne med en nisselue i disse desemberdager. Noen som gidder? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) *Knukket nakken* Ops, avateren til Diskutant hadde en liten "ulykke". Ahahah! :!: Skjønner! Endret 5. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Ms. Mango Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Som dette? Ikke heeelt. Googlet nettopp klovnefisk for å vise hva jeg mente, men innså at de var litt creepy. Noen som heller kan gi ham her (http://graphics8.nytimes.com/images/2006/11/06/business/600_penguin.jpg) litt klarere farger, en nisselue og kanskje et pyntet tre? Endret 5. desember 2010 av Ms. Mango Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Som dette? Ikke heeelt. Googlet nettopp klovnefisk for å vise hva jeg mente, men innså at de var litt creepy. Noen som heller kan gi ham her (http://graphics8.nytimes.com/images/2006/11/06/business/600_penguin.jpg) litt klarere farger, en nisselue og kanskje et pyntet tre? Her: Trykk for bedre kvalitet. Det er den som kommer opp når du trykker du skal bruke, om du ikke visste det.. Endret 5. desember 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Ms. Mango Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Som dette? Ikke heeelt. Googlet nettopp klovnefisk for å vise hva jeg mente, men innså at de var litt creepy. Noen som heller kan gi ham her (http://graphics8.nytimes.com/images/2006/11/06/business/600_penguin.jpg) litt klarere farger, en nisselue og kanskje et pyntet tre? Her: Trykk for bedre kvalitet. Det er den som kommer opp når du trykker du skal bruke, om du ikke visste det.. Han der var nå godt skjønn! Tusen takk! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 noen som gider og fikse en nisse lue eller noe på jentene mine? bump Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, det er det ikke. Kanskje om du har orginalbilet... Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 orginalbildet er BEST Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som kunne tenkt seg å lage en Juleavatar av min avatar som jeg bruker nå? Hadde blitt veldig veldig takknemlig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 SØKNAD OM HJELP TIL AVATAR! Heisann. Kunne en av dere kreative sjeler tenke seg å hjelpe meg? Jeg fant igjen min gamle avatar, som jeg har savnet veldig. Det er så lenge siden jeg brukte den at den til og med kun er 64*64 pixler. Huff og huff. De der gamle standardene altså. Jeg kunne fint klart å strekke avataren til 100*100 pixler selv, men ikke med brukbart resultat. Hvis jeg gjør det selv får den forferdelig resultat. Det jeg tenke var om noen gadd å prøve. Eventuelt bare utvida bakgrunnen rundt pingvinen. Om du er riktig så kreativ så kan du få lov å flytte pingvinen i en kant og legge til noe eget ved siden av. Kanskje en sel, en hai eller en hvalross? Det er helt opp til deg. Jeg hadde satt pris på om noen gadd å hjelpe meg. Du kan hvis du vil få heder og ære i signaturen min en god stund. Her har vi det du skal jobbe med: Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir nok litt rart når det blir lite, men hvorfor ikke prøve? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Var lettest å lage en ramme på 2px. Hvis du synes den ble for tykk kan jeg gjøre den om til 1px. Kvaliteten på bildet ble nå ikke helt 100% bra men men. Endret 12. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Noen som kan sette nisselue på Iniesta? Og gjerne klipp ut bildet slik at det blir 100x100 (få med ballen). Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 SØKNAD OM HJELP TIL AVATAR! Prøvde meg litt frem. Dessverre ble det litt pixlete p.g.a en såpass stor økning i pixler. Men håper den kan være brukbar. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Var lettest å lage en ramme på 2px. Hvis du synes den ble for tykk kan jeg gjøre den om til 1px. Kvaliteten på bildet ble nå ikke helt 100% bra men men. SØKNAD OM HJELP TIL AVATAR! Prøvde meg litt frem. Dessverre ble det litt pixlete p.g.a en såpass stor økning i pixler. Men håper den kan være brukbar. Nice, nice. Takk begge to. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nice, nice. Takk begge to. Fikk fjernet litt mer støy: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kunne noen ha lastet opp dette bildet i 220 x 260? Må ikke være større enn 977 kb. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå