Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje så du ikke oppfører deg som om alle sammen forguder deg?

Det er veldig irriterende når du skriver som om du tror at du er gud.

 

Men hvorfor har du ikke ramme rundt avataren din?

Det ser 100% bedre med ramme.

Vel, jeg synes jeg er god i Photoshop. Den der hadde jeg laget selv i Illustrator. Jeg tror ikke jeg er en gud, jeg liker ideen Newtar. Noe jeg ikke har funnet på selv, og det sier litt. Jeg driter i hva dere synes er irriterende, jeg gjør ingenting som er i mot reglene.

 

Jeg synes ikke avataren min ser bedre ut med ramme. Derfor har jeg ikke ramme. Har prøvd å gjøre skrifta litt mindre sånn at rammen ikke skulle overlappe bokstavene, men da blir det bare stygt.

Lenke til kommentar

Steina:

 

Hvorfor bryr du deg i det hele tatt?

Newt lager avatarer og bruker litt fantasi. Mange liker arbeid hans, men det gjør tydligvis ikke du. Hvis du blir så irritert over det, hvorfor i det hele tatt bry deg? Det er mere du som irriterer her enn hva Newt gjør. I stedet for å klage å syte i denne tråden, så kan du vel bruke PM?

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg om idèen "Newtarer"?

6972978[/snapback]

Ja. Her er forumbrukeren som fant opp Newtar. Det er en blanding av nicket mitt og ordet avatar, som jeg regner med du skjønner. En newtar er en avatar jeg har laget/resizet.

6972999[/snapback]

Hva er poenget med det? Hvorfor kan ikke kalle det avatarer, og ikke "Zevstarer", "Steintarer", "Luchytarer", osv?

Lenke til kommentar

Huff.. Så mye oppstyr.

Lage eget navn så folk ser hvem som har resizet et bilde.

 

Det verste er når noen jobber med en avatar, som ble 1kb for stor, så kommer Newt og justerer ned den éne KB'n, og kaller den en Newtar.

Det har skjedd.

Men selv om man lager god avatarer, så trenger man ikke spamme tråden med "avatarer" med sitt eget nick i.

Om man skal teste noe, så MÅ man jo ikke poste det.

 

SPAM er tross alt imot reglene.

Lenke til kommentar

Steina; jeg syns du lager mye oppstyr nå, for ingenting.

Jeg skjønner ikke problemstillingen din, jeg skjønner kanskje til en viss grad at du reagerer på avataren Newt32 la ut, men på den annen side har "fargoth" som var aktiv i avatartråden før, lagt ut lignende avatarer, jeg kan ikke huske du reagerte på det. Men jeg skjønner ikke at du reagerer i det hele tatt på "newtar" i seg selv, kanskje bortsett fra i de tilfellene hvor han kun har resizet.

 

Men nå; Kom dere på banen igjen med å anmelde avatarer, komme med flere gratisavatarer, få venner og kjente til å registrere seg og be dem oppsøke denne tråden med det samme for å skaffe seg en fet avatar, be forumstyret innføre avatarpåbud, bytt ut din gamle, skaff en ny! La avatarfesten fortsette! Noe av dette er ment ironisk :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Huff.. Så mye oppstyr.

Lage eget navn så folk ser hvem som har resizet et bilde.

 

Det verste er når noen jobber med en avatar, som ble 1kb for stor, så kommer Newt og justerer ned den éne KB'n, og kaller den en Newtar.

Det har skjedd.

Men selv om man lager god avatarer, så trenger man ikke spamme tråden med "avatarer" med sitt eget nick i.

Om man skal teste noe, så MÅ man jo ikke poste det.

 

SPAM er tross alt imot reglene.

Som sagt så var det ikke min ide.

 

Altså, når jeg legger ut et bilde som har blitt behandlet av meg så er det jo en Newtar. Vil jeg si, ble så motivert av newtar :D

 

Jeg postet heller ikke avatar med MITT nick i. Men med et ord i. Jeg må få lov å poste hvilken avatar jeg vil uten at det skal kalles spam, fordi det er det ikke.

 

Dette er Off Topic, og DET er imot reglene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...