Sveern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som har tips til å jule opp avataren min? Tatt på meg fjorårets så lenge, legger med ei .rar fil med diverse cut-outs og versjoner. Originalen i 200x200 png Diskusjon-avatar.rar Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Sveern Jeg syntes din juleavatar er bra sånn som den akkurat er! Ser ikke noe grunn til at du burde bytte eller forandre. --------------------------------------------------------------------------- Syntes dere jeg burde finne min frem også? Endret 12. november 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 1. desember er en fin dato å lansere juleavataren. Jeg liker ikke at jula starter for tidlig. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 IKKE bytt før 1.desember. Jeg laget en til Pmrosvik, han lovet å ikke bytte før 1. Han er snill gutt! :!: Har noen lyst å lage juleavatar av min, så er det bare å sende PM, så får vi utveksle ideer, og jeg kan gi deg orginalbildet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hvilken er best av denne: og min nåværende avatar? Edit: Glem det, den nye er klart best. Endret 12. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vel, den nye var morsom, men det var litt merkelig med først B/W så en knall rød åpenbart innklipt nisselue.. Menmen.. Likte den, den var morsom! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vel, den nye var morsom, men det var litt merkelig med først B/W så en knall rød åpenbart innklipt nisselue.. Menmen.. Likte den, den var morsom! Lurte egentlig på hvilken som var best av disse: men jeg fant ut at jeg likte den siste klart best. Må jo ha juleavatar! Skal selvsagt bruke min vanlige avatar igjen etter jul. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan du ikke vente til 1. desember med å bruke den og da..? Siste var helt klart best ja, men synes jeg skimter et lite grønnskjær i luen, pluss at "dotten" er litt gjennomsiktig. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Venting er uaktuelt! Skal prøve å fikse det du kommenterte. Edit: Mekket forresten en Beavis Butt-Head-juleavatar for en stund siden. Hvis noen har lyst på den, er det bare å ta den! Endret 12. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg ber deg/dere! Ikke skift før 1.desember!!! 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 1. desember er en fin dato å lansere juleavataren. Jeg liker ikke at jula starter for tidlig. Har hatt min avatar siden ifjor jul jeg Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Kan noen hjelpe meg med å lage en juleavatar av denne Ettersom dette er hva jeg fikk til, skjønner jeg at ps skillsa mine ikke er bra nok Endret 13. november 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som bare kan lage en avatar av denne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan får jeg til å lage avataren min 100*100 ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan får jeg til å lage avataren min 100*100 ? Har du orginalbildet? Isåfall kan vi ta det på PM så får vi se hva jeg får til! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som bare kan lage en avatar av denne? *bilde* Hvorfor ikke din gamle juleavatar? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som bare kan lage en avatar av denne? *bilde* Hvorfor ikke din gamle juleavatar? Hvis man skal delta i juleavatar konkurransen så funker det nok dårlig med gamelt materiale. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Noen som bare kan lage en avatar av denne? Bare å ta den.. Men om noen spør så har jeg laget den Hvis man skal delta i juleavatar konkurransen så funker det nok dårlig med gamelt materiale. Link til juleavatarkonkurransen? Endret 15. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Må man ha ny juleavatar hvert år? Det var jeg ikke klar over. @Diskutant: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274324 Endret 15. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tror ikke det er en regel nei, men hvor bra det går er en annen ting... Tviler på jeg kopierer fjorårets andreplass med samme, men er så fornøyd med den at det ikke er noen krise å stresse med det bare for å gjøre det bra i konkuransen. Hvis noen vil så er det bare å slå seg laus, alt som trengs ligger vel i posten øverst på sida her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå