aGal Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Værsågod Herthugen og aGal Prøvde til deg og Ercles, men ble vanskelig å få det noe bra egentlig. (trykk på de for bedre kvalitet) Takker Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Værsågod Herthugen og aGal Prøvde til deg og Ercles, men ble vanskelig å få det noe bra egentlig. Den er litt vrien, ja. Jeg får prøve å finne ett bilde med bedre kvalitet og krangle litt mer med PS. Takk for at du prøvde. Endret 25. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sikkert et sucky forsøk, gjorde bakgrunnen transparent og la til en ramme på 1 pix. Vet ikke om det var det du ville men men, kan gjøre et bedre forsøk imorgen. 1 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wahey, takk. Det var bedre enn forsøk jeg fikk til, kunne gjerne tenkt meg den uten rammen. Har også funnet ett originalbilde i mye bedre kvalitet her. Hadde satte kjempestor pris på om du kunne prøvd igjen med den som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Den der var tricky Ercles. Jeg prøvde meg, men ble ikke så veldig fornøyd jeg heller. 1 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Tusen, tusen takk, Newt32. Håper du ikke blir fornærmet hvis jeg ikke bruker den på dette forumet, siden den var påtenkt et annet forum. Endret 1. oktober 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hmm, tenkte på om jeg skulle ha en ny avatar. Har hatt denne jeg har nå i noen år, så. Lurer på noen kunne være så snille at de lagde en avatar ut av denne for meg, fjerne teksten, forminske og sette på ramme. Hadde blitt kjempeglad om noen tok seg tiden til det. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Prøvde noen enkle versjoner her. Håper det går bra at jeg brukt et annet referansebilde med litt bedre farger Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Tusen takk! Endret 22. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kjeder meg for tiden og vil bruke tiden til å lage avatar til noen.. Skisse? Bilde som skal endres? Test meg, så får jeg se om jeg klarer/gidder... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Som alle vet: Julen starter er snart her. - bare en halvannen måned til den er over.. Jeg ønsker å "forjule" avataren min, men er usikker hva jeg bør gjøre for at den gir den rette stemningen og samtidig vise den opprinnelige avataren min. Jeg har prøvd meg litt og forkastet tankene. Nå lurer jeg på om det er noen av dere som har noen knakende gode forslag Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som kan lage en juleavatar av denne? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ble litt tragisk når jeg gjorde det om til 100x100. Noen andre klarer sikkert å få et bedre resultat :/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fjern rammen på den til høyre, så har jeg hvertfall et godt alternativ til noen andre evt. lager noe bedre Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hehe =) Heldigvis lenge til jul så noen andre kommer sikkert med et bedre alternative Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Vil gjerne ha noen farger i avataren min Har orginalbildet [vedlegg] Hvordan kan jeg gjøre det i photoshop? Eller er det noen som har lyst til å gjøre dette for meg? Her er hudfargen og håret hans Endret 7. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Prøvde å forandre fargen på jakken hans til gul men gikk ikke så bra, såg bedre ut svart. Endret 8. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Maestro Shikaru har laget en versjon her, minus skalering og eventuell ramme. Endret 7. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 wow den såg awesome ut =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (Du kan jo skalere og evt ramme den? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå