Raste Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ny avatar ønskes Forslag som kan være med i avataren -Sophia Bush (Brooke Davis i One Tree Hill)* -Chad Michael Murray (Lucas Scott i One Tree Hill) -Leonardo DiCaprio Vil ha den med samme bakgrunn som jeg har nå i en grå/hvit bakgrunn og helst en med god kvalitet. Derfor jeg ønsker en nå *Den som er merket i FET skrift er det forslaget jeg helst vil ha Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Kva syns folket? eller edit: damn den resizinga åpna i ny fane for skikkeleg view Endret 8. mars 2010 av Alliha Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Løven er mer seriøs, og bjørnen er litt "lolwat". Likte løven best. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ny avatar ønskes Forslag som kan være med i avataren -Sophia Bush (Brooke Davis i One Tree Hill)* -Chad Michael Murray (Lucas Scott i One Tree Hill) -Leonardo DiCaprio Vil ha den med samme bakgrunn som jeg har nå i en grå/hvit bakgrunn og helst en med god kvalitet. Derfor jeg ønsker en nå *Den som er merket i FET skrift er det forslaget jeg helst vil ha Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Takk 3rd, greier du å få ansiktet litt tydeligere og kanskje bildet litt lysere? Tar i mot flere forslag med de folkene jeg har nevnt over, greit så jeg har noe å velge imellom Endret 8. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Løven er mer seriøs, og bjørnen er litt "lolwat". Likte løven best. Hmmm... Men så følar eg meg litt meir "lolwat", då Endret 8. mars 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Takk Men er det ramme på den, syns ikke den var noe merkbar i tilfelle? Endret 8. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er ramme hvis du åpner øynene, synes bra spør du meg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har noen lyst å få bort den hvite bakgrunnen på Tommy? Altså transparent. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Almost. Tenkte uten ramme. Men det er fikset nå. Takk! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Shit, det tenkte eg ikkje på Glad du er nøgd Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 noen som kunne fått dette bildet i 100x100 med en fet ramme, hvis det går:P Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Siden bildet var så rektangulært, komponere jeg litt på det i høyden, men synes det ble ganske greit ... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kunne noen lagd denne til 100x100, sort/hvit og hvit bakgrunn Ville blitt meget takknemlig Siden bildet var så rektangulært, komponere jeg litt på det i høyden, men synes det ble ganske greit ... Ett av de kuleste bildene jeg har sett her på forumet Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Siden bildet var så rektangulært, komponere jeg litt på det i høyden, men synes det ble ganske greit ... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå