Skrujernet Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen som kunne fikset denne i 100x100 med ramme? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skrujernet: Ser ikke ut til at du har trykket på bildet, da får du det i 100x100, ikke 100x84 som du har nå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ops, takk for bildet og tipset Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor har avataren min så rævva kvalitet? Når jeg åpner filen ser det helt greit ut, men her på forumet er det helt tåkete. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fordi du har lagret filen i *.jpg. Dette er etter min mening det dårligste bildeformatet for internett. *.png eller *.gif beholder kvaliteten uansett hva man gjør med dem. For hver gang man gjør noe med *.jpg så blir den litt ødelagt. Du kan se på dette som å kopiere et bilde i en kopimasking, så ta kopien og kopiere den igjen, osv. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 På den type avatar du har GoreGalore vil ikke .gif være noe bedre. Ser egentlig ikke helt problemet med .jpg så lenge du lagrer i max (100 %) kvalitet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg byttet fra JPG til gif, og det funket fett. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå så jeg ikke hvordan avataren var i .jpg, men det kommer tydelig frem at du bruker .gif på din nåværende. Med .gif får du maks 256 farger på ett bilde, og det synes på avataren din. Om du ikke legger merke til det selv anbefaler jeg at du ser på forskjellen på det samme bildet i .gif, .png og .jpg. Da skjønner du kanskje hvorfor .gif ikke egner seg spesielt til din avatar. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 *.png er det best for internett, kvaliteten holder seg godt uansett. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hei. har funnet noen bilder. så spørsmålet mitt er om noen kan legge til navnet mit i bilde på en kul måte og kanskje noe annet kult? kanske gjøre så denne ser ut som looney tunes merket som denne eller denne->-> eller bump! vil gjærne at noen lager noe ut av en av disse og er det noen gratisprogrammer som gjør at man kan lage forselige skrift selv? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vil være snille og lage en avatar av dette bildet til meg? Trenger ikke hele bildet, bare hodeområdet. Med ramme hadde vært flott! Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Her har jeg laget tre forskjellige. Visste ikke helt hva "hovedmotivet" var EDIT: Leste visst feil.. Endret 3. mars 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Funka supert! Takker så meget Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som kan gjøre en god jobb og få inn en Companion Cube i stede for et hjerte? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har prøvd meg igjen, håper du liker den Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg må få slettet denne fra "Mine Innlegg". Se vekk fra denne posten, beklager bryderiet. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skulle gjerne hatt denne i 100x100, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå