Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi du har lagret filen i *.jpg. Dette er etter min mening det dårligste bildeformatet for internett.

*.png eller *.gif beholder kvaliteten uansett hva man gjør med dem. For hver gang man gjør noe med *.jpg så blir den litt ødelagt. Du kan se på dette som å kopiere et bilde i en kopimasking, så ta kopien og kopiere den igjen, osv.

Lenke til kommentar

Nå så jeg ikke hvordan avataren var i .jpg, men det kommer tydelig frem at du bruker .gif på din nåværende. Med .gif får du maks 256 farger på ett bilde, og det synes på avataren din. Om du ikke legger merke til det selv anbefaler jeg at du ser på forskjellen på det samme bildet i .gif, .png og .jpg. Da skjønner du kanskje hvorfor .gif ikke egner seg spesielt til din avatar.

Lenke til kommentar

hei. har funnet noen bilder. så spørsmålet mitt er om noen kan legge til navnet mit i bilde på en kul måte og kanskje noe annet kult? 20a70ia.gif kanske gjøre så denne ser ut som looney tunes merket som denne eller denne->->xanaeb.gif eller k03ssg.gif

 

bump! vil gjærne at noen lager noe ut av en av disse og er det noen gratisprogrammer som gjør at man kan lage forselige skrift selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...