Stargasm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hey Lurte på om noen kunne edite min Avatar og legge inn Internatzionale logoen nede til venstre i hjørnet, bare toppen av logoen, slik den ikke tar for mye plass Takk på forhånd Logo Endret 24. januar 2010 av freadrik Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan noen væresåsnille å lage en avatar av denne, i så god som kvalitet som mulig, og i 100x100 + ramme Eventuelt et annet bilde av Titanic. http://www.merchantnavyofficers.com/Cunard/titanic.jpg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hey Lurte på om noen kunne edite min Avatar og legge inn Internatzionale logoen nede til venstre i hjørnet, bare toppen av logoen, slik den ikke tar for mye plass Takk på forhånd Logo Kan noen væresåsnille å lage en avatar av denne, i så god som kvalitet som mulig, og i 100x100 + ramme Eventuelt et annet bilde av Titanic. http://www.merchantnavyofficers.com/Cunard/titanic.jpg Endret 25. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
tNy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kan nokon ta vekk nisselua på dette avataren min? Jeg lagde jo nisselua, så hadde faktisk ps fila. Her har du origianalen! @Ziuuung Takker, håper ikke den er lik som han over nevnte. Men da er det isåfall bare å bytte igjen! Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kunne noen lagt til en liten ramme på bildet mitt? dere trenger ikke å formisnke bildet for det er 96/96. Helt bare en tyn og simpel svart ramme Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg gjorde bildet ditt til 100 så rammen ikke ødelegger skriften Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) PERFEKT!! Tusen takk (til begge) Endret 26. januar 2010 av Afternoon Delight Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Noen som har lyst til å hjelpe meg med denne? Vil ha Sølve innramma, kanskje med mikrofonen om det er mulig, men det er ikke et krav. Han som blir intervjuet kan også være med=) Endret 1. februar 2010 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kva syns du om desse? Men eg vil bare sei ein liten ting; det er ikkje akkurat så god kvalitet på originalbildet Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei originalbildet var henta fra et gammelt intervju, men likte den siste. Den bruker jeg=) Kan vel ikke forvente så mye når det er tatt opp på båt for lenge lenge siden, samt at begge står på vannet. Tusen takk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen? Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head". Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kunne noen laget en MW2-logo eller MW2-banner? Nei, ikke en avatar. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 TazDog: First at all, spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=215 2nd, når du først spør så gjør det litt mer spesifikt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen? Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head". Hvis ingen gidder, kan noen forklare meg kort hvordan jeg kan gjøre det selv? Bruker The Gimp, men er ikke særlig flink. Vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre t-skjorten rød, f. eks. Endret 4. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Fant ut av det, og lagde en i full fart. Kom gjerne med forslag til forbedring! Edit: Hvordan forminsker jeg den opprinnelige avataren til 100x100, uten at kvaliteten blir suckage? Endret 4. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 100x100 med ramme plx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå