Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey

Lurte på om noen kunne edite min Avatar og legge inn Internatzionale logoen nede til venstre i hjørnet, bare toppen av logoen, slik den ikke tar for mye plass :)

Takk på forhånd

Logo

post-36035-1264437941.png post-36035-1264438370.png

Kan noen væresåsnille å lage en avatar av denne, i så god som kvalitet som mulig, og i 100x100 + ramme ;)

Eventuelt et annet bilde av Titanic.

http://www.merchantnavyofficers.com/Cunard/titanic.jpg

post-36035-1264438234.png post-36035-1264438238.png post-36035-1264438242.png post-36035-1264438246.png

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Kan nokon ta vekk nisselua på dette avataren min?

Jeg lagde jo nisselua, så hadde faktisk ps fila. Her har du origianalen! :)

@Ziuuung

Takker, håper ikke den er lik som han over nevnte. Men da er det isåfall bare å bytte igjen!

Lenke til kommentar

Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen?

beavis.jpeg

Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head".

Lenke til kommentar
Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen?

beavis.jpeg

Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head".

Hvis ingen gidder, kan noen forklare meg kort hvordan jeg kan gjøre det selv? Bruker The Gimp, men er ikke særlig flink. Vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre t-skjorten rød, f. eks.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...