Raste Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hei, er på jakt etter en avatar med Sophia Bush / Brooke Davis og jeg er også interessert i at det er grå eller hvit bakgrunn. Viktig at den er 100x100 og også at det er en passende ramme rundt. Takk på forhånd! Legger ut et eksempler her av Henrik C sin som et eksempel. Endret 2. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg vil ha en avatar som står til navnet mitt. Ser for meg en høyrehånd med ett eller annet rundt så du ser den går opp og ned. Navnet mitt er kanskje for lang til å ha med. Hvis noen gidder kan jeg også se for meg at en hvor det står : "Frk. Høyre" med hjerter rundt eller noe kunne blitt bra. Vær kreative, det jeg skrev er ingen fasit Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har du et bilde man kan gå etter? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ey, se på over hans innlegg også da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ey, se på over hans innlegg også da Har gjort det n å, gi meg litt tid så skal jeg se om jeg kommer opp med noe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kanskje Batman kunne hjulpet litt... Hmmm.... Sophia Bush sa du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, er på jakt etter en avatar med Sophia Bush / Brooke Davis og jeg er også interessert i at det er grå eller hvit bakgrunn. Eller Brooke Davis Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jepp, og med sånn bakgrunn som det bildet jeg har henvist eksempel til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå er julen over og det er på tide å gå tilbake til sin orginale avatar. Problemet er at jeg har slettet min, så dersom noen hadde laget en ny til meg å hadde jeg vært svært takknemmelig. Kan godt ha noe med nicket mitt å gjøre.. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 PÅ tide med ny avatar, men jeg svikter ikke Wolowitz med det første vertfall, så hvis noen kunne mekke en kul Howar dWolowitz avatar hadde det vert bra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Raste: Noe slikt? Endret 3. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjenner jeg er ute av trening, nuvel 2stk. Photoshop redigert Sophia Bush. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det mulig å få henne grå også? Sånn som det bilde jeg har henvist til? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det mulig å få henne grå også? Sånn som det bilde jeg har henvist til? Det er mulig ja, tenker du på den jeg la ut eller Batman sin? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg vil ha en avatar som står til navnet mitt. Ser for meg en høyrehånd med ett eller annet rundt så du ser den går opp og ned. Navnet mitt er kanskje for lang til å ha med. Hvis noen gidder kan jeg også se for meg at en hvor det står : "Frk. Høyre" med hjerter rundt eller noe kunne blitt bra. Vær kreative, det jeg skrev er ingen fasit Rask jobb, utan namn. Jobbar med å legge det til edit: med Wank. på forskjellege plassar Endret 3. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det mulig å få henne grå også? Sånn som det bilde jeg har henvist til? Hoppla. Trodde du kun mente bakgrunnen serru. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk, kunne godt tatt i mot et forslag til også. Men sånn jeg mente ja Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Slenger opp den jeg lagde i B/H også Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Julen er over... På tide med en ny avatar Mulig å få denne i 100x100 og en deilig ramme? Endret 4. januar 2010 av GrevenLight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå