Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Hei,

er på jakt etter en avatar med Sophia Bush / Brooke Davis og jeg er også interessert i at det er grå eller hvit bakgrunn.

Viktig at den er 100x100 og også at det er en passende ramme rundt. Takk på forhånd! :)

Legger ut et eksempler her av Henrik C sin som et eksempel.

av-76108.png

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en avatar som står til navnet mitt. Ser for meg en høyrehånd med ett eller annet rundt så du ser den går opp og ned. Navnet mitt er kanskje for lang til å ha med. Hvis noen gidder kan jeg også se for meg at en hvor det står : "Frk. Høyre" med hjerter rundt eller noe kunne blitt bra. Vær kreative, det jeg skrev er ingen fasit :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Nå er julen over og det er på tide å gå tilbake til sin orginale avatar. Problemet er at jeg har slettet min, så dersom noen hadde laget en ny til meg å hadde jeg vært svært takknemmelig. Kan godt ha noe med nicket mitt å gjøre.. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en avatar som står til navnet mitt. Ser for meg en høyrehånd med ett eller annet rundt så du ser den går opp og ned. Navnet mitt er kanskje for lang til å ha med. Hvis noen gidder kan jeg også se for meg at en hvor det står : "Frk. Høyre" med hjerter rundt eller noe kunne blitt bra. Vær kreative, det jeg skrev er ingen fasit :)

Rask jobb, utan namn. Jobbar med å legge det til :)

post-154304-1262551186.png

edit: med Wank. på forskjellege plassar

post-154304-1262552315.png post-154304-1262552329.png post-154304-1262552342.png

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...