Skjelvgråt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Orker noen gjøre så denne: Blir til nok KB så jeg kan bruke den som avatar? Den har noen KB for mye nå. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Slik. Lagde en med ramme også hvis du skulle ønske det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Termo, har du 100x100 versjon eller originalfila? Her er filen jeg la ut da jeg fikk laget avataren Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg tok meg den friheten å finne bildet selv, så at det var Mascherano. . Si ifra hvis du eventuelt vil ha noe annerledes. Endret 7. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vil prøve å sette en liten lue på min avatar? Altså på den lille personen? Her. Takk :> Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok meg den friheten å finne bildet selv, så at det var Mascherano. . Si ifra hvis du eventuelt vil ha noe annerledes. Veldig fornøyd med den der, takk skal du ha! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som kan lage 100x100 med litt julestemning? Nisselue kansje? Enten fra avataren min: Legger med orginalbilde hvis noen trenger det. Ble ganske fornøyd med denne: Kunne du laget den lik men holde Kenneth blå? Han er blue for en grunn xD Fixed Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tok meg den friheten å finne bildet selv, så at det var Mascherano. . Si ifra hvis du eventuelt vil ha noe annerledes. Det er ikke min avatar, men jeg vil likevel påpeke at fargene på den du fant var en del blassere enn på den han hadde tidligere. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ja, det har du helt rett i. Lagde en til med det bilde som ble lagt ut her. Endret 7. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som kan lage 100x100 med litt julestemning? Nisselue kansje? Tok meg den frihet å lage en helt ny, jeg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, det har du helt rett i. Lagde en til med det bilde som ble lagt ut her. Se der, ja. Det ble meget bedre. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kunne noen gjort om noen av disse bildene om til en avatar og satt på en ramme? http://bildr.no/view/542219 http://bildr.no/view/542216 http://bildr.no/view/542217 Endret 8. desember 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fixed Takk skal du ha Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kunne trengt litt hjelp til å lage en avatar som reflekterer brukernavnet mitt. Kan selvsagt ha en vanlig minus-strek, men ønsker noe ekstra. Tusen takk på forhånd til de som har tid og orker å prøve seg på en. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kunne trengt litt hjelp til å lage en avatar som reflekterer brukernavnet mitt. Kan selvsagt ha en vanlig minus-strek, men ønsker noe ekstra. Tusen takk på forhånd til de som har tid og orker å prøve seg på en. som dette? har laga til gjennomsiktig bakgrunn Endret 8. desember 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde det vært mulig å få en nisselue på denne? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har photoshop, hvordan tar en ramme på bilder egentlig`? Lenke til kommentar
Afternoon Delight Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Står vel i førsteposten.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Har photoshop, hvordan tar en ramme på bilder egentlig`? Jeg bruker bare Rectangular Marquee tool, "drar" den over bildet, høyreklikker og velger stroke med 1 px width og svart farge... @ Afternoon: Endret 8. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå