Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Modifiserte en Einstein-julenisse (som jeg fant på nettet): Andre forsøk: Takkers, du skal få ein plass i signaturen min for en stund:D Endret 3. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvordan ble min seende ut da? Bedre enn den i fjor i allefall. Ser litt sånn: All Hail the mighty Christmas Present ut, men det er greit. Endret 3. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Noen som kjeder seg og vil putte nisselue eller gjøre Giggsavataren min litt mer julevennlig? En med og en uten glow på lua. Synes det var litt kult med glow, men du får jo velge selv. Endret 3. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som vil fikse en avatar til meg? Gjerne med noe juleinspirert tema. Helst med ramme Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som kan fyre på en nisselue på disse karene her? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan noen putte min Weighted Companion Cube delvis inn i gavepapir? Halvveis åpnet hadde vært gromt. Andre forslag hadde også vært flott=) Om noen tar det på seg, bytte bakgrunn til det samme som på forumet når du først er i gang?=D Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En med og en uten glow på lua. Synes det var litt kult med glow, men du får jo velge selv. Takker og bukker. Likte den med glow jeg også Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som kan fyre på en nisselue på disse karene her? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Kan noen putte min Weighted Companion Cube delvis inn i gavepapir? Halvveis åpnet hadde vært gromt. Andre forslag hadde også vært flott=) Om noen tar det på seg, bytte bakgrunn til det samme som på forumet når du først er i gang?=D Fornøyd? Endret 5. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan noen putte min Weighted Companion Cube delvis inn i gavepapir? Halvveis åpnet hadde vært gromt. Andre forslag hadde også vært flott=) Om noen tar det på seg, bytte bakgrunn til det samme som på forumet når du først er i gang?=D Skal sjå om eg kan få gjort noko ut i veka Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som vil fikse en avatar til meg? Gjerne med noe juleinspirert tema. Helst med ramme Et par forslag: 1 2 Begge i 100x100: 1 2 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som kan lage 100x100 med litt julestemning? Nisselue kansje? Enten fra avataren min: Legger med orginalbilde hvis noen trenger det. Ble ganske fornøyd med denne: Kunne du laget den lik men holde Kenneth blå? Han er blue for en grunn xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som vil prøve å sette en liten lue på min avatar? Altså på den lille personen? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som vil prøve å sette en liten lue på min avatar? Altså på den lille personen? Her. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har lyst på en avatar med litt julestemning, og ønsker nisselue på den nåværende. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvordan kan jeg få bildene til å bli under 20kb? Sliter veldig med det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Save for web (ctrl+shift+alt+s) Termo, har du 100x100 versjon eller originalfila? Endret 7. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå