n4w Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Husker bare avataren og nicket ditt godt Sewero Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 viss noen har veldig god tid og er kreative, kan dere få lov til å tegne en helt random avatar til meg helst med og uten nissehue hadde noen klart det hadde jeg blitt kjempe glad! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Merde! Jeg har julevataren min i 80x80 eller noe tilsvarende så jeg lurte på om det er noen som kunne ha funnet meg en lue å sette på hodet til hjerte-elskeren min i 100x100? =) ? Endret 2. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Var det noe spess med meg siden dere husker meg? SaitekQ: Kommer 3 nye nå: Ble utrulig bra. Tusen takk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Da prøver jeg mer tegneseriestil på luen. That one me likes! Prøvde meg i noen sekunder før jeg dro på kino med denne her jeg: Endret 2. desember 2009 av b-real Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere at min avatar med juletruse er nok "julete" til å være med i juleavatar konkuransen? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tegne eller lage? bare jeg har en som jeg kan bruke er jeg epic fornøyd og credit kommer i signatur (skal lage ny nå snart) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan fjerne juletrusa å dra frem en juledildo? Eller blir det litt for grovt? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg kan fjerne juletrusa å dra frem en juledildo? Eller blir det litt for grovt? Neeeeei! Min juletruse skal være på! Endret 3. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 viss noen har veldig god tid og er kreative, kan dere få lov til å tegne en helt random avatar til meg La vekt på random. Fra Modern Warfare. Bare kom med forslag på hva du vil ha. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 den var jo kul jo! men viss noen ville ha tegnet en figur, for å så lakt en nisselue på. (på lik linje me b-real) jeg har lyst på en enkel avatar som kan vise igjen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg suger til å tegne, såeh... Avatarene i forrige post er fritt fram å bruke, btw. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg skal prøve meg i kveld. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Glem det. Beklager. Endret 3. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kjeder seg og vil putte nisselue eller gjøre Giggsavataren min litt mer julevennlig? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nokon som vil sette ei lita nissehue på Einsteinen min??? Hadde vore flott med ei ramme også! Endret 3. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan lage 100x100 med litt julestemning? Nisselue kansje? Enten fra avataren min: Legger med orginalbilde hvis noen trenger det. Ble ganske fornøyd med denne: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Modifiserte en Einstein-julenisse (som jeg fant på nettet): Andre forsøk: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå