Sewero Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Får jeg original bildet blir det MYE bedre. Den har gjennomsiktig bakgrunn, bare bildr.no som ikke takler det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Får jeg original bildet blir det MYE bedre. Snakker du til meg? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg maser litt, men det tåler dere vel: Avataren min vil ha lue og/eller skjegg Det er egentlig lettere om man lenker til originalversjonen av bildet. Da har man mer å jobbe med, samt at man kan endre utsnittet. (Et hode helt i toppen gjør det ofte vanskelig å sette på lue, f. eks.) Ble dette bra? Bare si ifra om du ønsker endringer. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg maser litt, men det tåler dere vel: Avataren min vil ha lue og/eller skjegg Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som gidder å fyre opp CS4 og slenge inn et juletre eller noe X-mas-ish? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som gidder å fyre opp CS4 og slenge inn et juletre eller noe X-mas-ish? 2 sek... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) CS3 her på skolepc. Noe slik? *nettopp oppdaget juletre på månen* Endret 2. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Forresten, noen som har en idé til bakgrunnen på min? Folk synes visst den er for rosa. (selv om jeg mener det skal være litt julete) Endret 2. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Takkitakk! Hadde du giddet å sette inn en julete Rudolf eller snømann nede i høyre hjørne? EDIT: Hadde vært kult med en peis eller noe i bakgrunnen. Kanskje med julestrømper eller noe, på din, Matsemannen. Endret 2. desember 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hmm, litt usikker på hva du ønsker. På den du har nå, på en av de jeg laget? Og bare klistret på da? Litt vanskelig å få den til å se ut som om den passer, tror jeg. Endret 2. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, bare klistret oppå, men uten at den skygger for Mr. Schmitt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fortsatt litt usikker, men prøvde meg litt ihvertfall. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, noe sånt, men helst ikke med en nisse... Tenkte mer noe sånt: http://www.istockphoto.com/file_thumbview_...ute-snowman.jpg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Haha, det var min feil. Så du skrev snømann men allikevel klarte jeg å lime inn en nisse. :!: Bare si ifra om det er noe du vil ha annerledes. Evt. om du vil finne en snømann selv. (den du lenket til har ting skrevet over seg). Endret 2. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har lyst å gjøre min avatar litt mer "julete"? Sette en nisselue på en av de to eller noe slikt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du originalbildet? Man kan ha avatarer i 100x100 nå, mens din bare er 80x80. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Oi, kan man? =D Vente litt, skal rote det frem Det jeg hadde var 100x100. Kan du forandre borderen til en sort farge istedenfor den hvite den har nå og? Endret 2. desember 2009 av Isilme Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk, Matsi! Likte den kjempegodt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bare hyggelig. Har .psd filen, så bare si ifra om du vil ha noe endret. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Noen som kan lage 100x100 med litt julestemning? Nisselue kansje? Enten fra avataren min: Legger med orginalbilde hvis noen trenger det. Endret 2. desember 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå