Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 aha:P Jeg så den bare ikke, viste ikke her hos meg! Jeg trudde du mente min skjønner du Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 aha:P Jeg så den bare ikke, viste ikke her hos meg! Jeg trudde du mente min skjønner du Vel gjør som JanFr sa, trykk F5 (refresh) eller Høyreklikk --> Vis bilde! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gjort det nå^^ Men minner om avatarønsket mitt på side 403. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Kan noen putte min Weighted Companion Cube delvis inn i gavepapir? Halvveis åpnet hadde vært gromt. Andre forslag hadde også vært flott=) Om noen tar det på seg, bytte bakgrunn til det samme som på forumet når du først er i gang?=D Endret 2. desember 2009 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan noen putte min Weighted Companion Cube delvis inn i gavepapir? Halvveis åpnet hadde vært gromt. Andre forslag hadde også vært flott=) Om noen tar det på seg, bytte bakgrunn til det samme som på forumet når du først er i gang?=D Jeg kan gi det et forsøk Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gjort det nå^^ Men minner om avatarønsket mitt på side 403. Endret 2. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Tusen takk Tenkte og bruke den i midten, alle var kule, Men den i midten foreløpig! Men den var for stor ;S Altså, for stor til og opplastes. Endret 2. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Tusen takk Tenkte og bruke den i midten, alle var kule, Men den i midten foreløpig! Men den var for stor ;S Altså, for stor til og opplastes. Da måtte den bli sånn, tror jeg... Skal sjekke opp Endret 2. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 vil jo helst ha den som du posta den Så se om du får den "mindre" ^^ Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det funker ikke, noen som vet hvordan? (Har fått den ned til 25 kb ) Her er den under, men hvit bakgrunn -_- Endret 2. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 8kb: Save to web or devices folkens.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk skal dere ha Dere er kjempehyggelige ^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei, husker dere meg? Minner om min ønske om den samme avataren som jeg har nå bare med nisselue i farger og at den er vendt inn mot innleggene Tusen takk til de som vil hjelpe Ombestemt meg Nisselue med farger på denne karen og ramme + 100x100 og vendt mot innleggene Orginalen: Bare viktig å snu han mot innleggene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hmm, etter masseslakt av deg er jeg ikke positiv til å hjelpe, haha. Noe slikt? Bare si ifra om du vil ha gjort noe annerledes. (tok et litt tettere utsnitt slik at man faktisk ser lua) Endret 2. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, føler ikke jeg har gjort annet idag enn å lage nisseluer jeg. Takk Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg maser litt, men det tåler dere vel: Avataren min vil ha lue og/eller skjegg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takker kakesjef for min, hehe. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg maser litt, men det tåler dere vel: Avataren min vil ha lue og/eller skjegg Jeg tror din blir finest med skjegg uten lue. Skal prøve etter jeg har lekset litt. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk til dere begge, men tror jeg går for Sewero sin øverste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå