laurell Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Da var min juleavatar på plass, Solid Snake for de som ikke ser det. Ikke akkurat perfekt, men det for holde. Mange flotte avatarer folkens! Endret 1. desember 2009 av laurell Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den er grei. Takk for kjapt svar, forresten! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den ble mektig fin, synes jeg, mange takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kunne blitt bedre viss jeg brukte 2 min til, men orka dessverre ikke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Prøver ut ny avatar...Der ja!. Etter 3 ganger med sletting av cookies etc, så kom den opp... Hmm Kan noen gjøre den mer julevennlig? :] (nisselue) EDIT: Gjorde selv : ] Endret 1. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Den var kanskje ikke så vellykket, men jeg er i det kreative gjørnet idag. Kunne du gjort det samme på min avatar? Jeg prøvde med en annen lue, synes det ble bedre, men du ville kanskje ha akkurat den luen som jeg brukte på den andre? Endret 1. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Prøver meg igjen. Noen som er keen på å legge til en lue på min engel? Ville bli møtt med stor glede. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den var kanskje ikke så vellykket, men jeg er i det kreative gjørnet idag. Kunne du gjort det samme på min avatar? Jeg prøvde med en annen lue, synes det ble bedre, men du ville kanskje ha akkurat den luen som jeg brukte på den andre? Det var noko slikt eg hadde håpet på. Takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror jeg gir faen i juleavatar i år Har bare fjor årets i 80*80. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis noen har lyst til å legge på en lue her, blir jeg veldig takknemlig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som kan sette nisselue på avataren min? GrevenLight: Rammen ble litt for tykk, og det var ikke farge på luen. Men takk for at du prøvde Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som kan prøve seg med nisselue? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som kan prøve seg med nisselue? Du så på forrige side eller Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, men den ble ikke så veldig vellykket. Har sett den for lenge siden. Derfor spurde jeg om et nytt forsøk. Så, ingen facepalm til meg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som har en ide til hvordan jeg kan gjøre min høyt elskende til en Juleavatar? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, men den ble ikke så veldig vellykket. Har sett den for lenge siden. Derfor spurde jeg om et nytt forsøk. Så, ingen facepalm til meg. Du blir jo aldri fornøyd Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Seriøst, se på den; den er annerledes og awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå