WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg syns den ble alt for stor om jeg gjorde den større. Ikke alle som vet at mr MacGyver har mye hår. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg syns den ble alt for stor om jeg gjorde den større. Ikke alle som vet at mr MacGyver har mye hår. Vet at han har mye hår, sett alt for mange episoder Men da blir det kanskje best slik Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis noen har lyst til å prøve å lage juleavatar av min kjære pi, kan dere få lov. Det beste forslaget belønnes (hvis jeg ender opp med å bruke det) med heder og ære. Samt navn i signaturen min (som har vært 404 error i en evighet, til tross for at det har vært masse jeg har hatt lyst til å skrive. Ergo en stor ære). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Her er en versjon med litt større lue: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Her er en versjon med litt større lue: Ser ikke så stor forskjell, men siden den er større så holder jeg en hånd på denne Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hmm.. mulig. Vel, disse står jeg mellom nå: Eller droppe julethemet med enten: eller EDIT: Makan til trøbbel fra editoren, da. Nå skal bildene fungere. Endret 1. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg ville gått for denne Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er enig med Natrich, den ser mest naturlig ut - og derfor mener jeg det er den du eventuelt bør gå med av juleavatarene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, MacGyver ble altfor liten på bildet syntes jeg =/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kan gjøre et tettere utsnitt av Macgyver? Lastet forøvrig opp den dere foreslo, tenker jeg tester den ut litt. Endret 1. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Her har du 2 før jeg formaterer. Disse var stilige, men ville likt dem bedre hvis de var snudd mot innleggene og hadde farge på luen Hvis noen orker å gjøre det ville jeg blitt meget glad EDIT: Bildene ble visst ikke med... Her er de Endret 1. desember 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Noen som kan sette nisselue på avataren min? GrevenLight: Endret 1. desember 2009 av TazDog Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den var kanskje ikke så vellykket, men jeg er i det kreative gjørnet idag. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Faen at jeg har solgt Wacom bamboo'en min.. Vil tegne meg ny perasonlig avatar.... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den var kanskje ikke så vellykket, men jeg er i det kreative gjørnet idag. Kunne du gjort det samme på min avatar? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja så fort jeg kommer hjem kan jeg nok få gjort noe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som kunne tenke seg å lage en juleavatar til meg av denne avataren? Jeg har null kompetanse i PhotoShop, så jeg ville satt stor pris på om noen her kunne tenke seg å hjelpe meg. Ser for meg at hun får en nisselue istedet for den hun har nå, og at "smykket" som henger fra våpenet hennes blir erstattet med et lite juletre/wunderbaum. Gjerne litt snø i bakgrunnen også, men trenger ikke være noe hvis det ser skikkelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Post original bildet og jeg kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå