Deadringer Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Enig. Og superman logoen kommer ikke skikkelig bra fram på den nye avataren. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Yeeey! En ny avatar-tråd Som min første post her slenger jeg ut en gratis avatar, til den som vil ha. Endret 6. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 @ Dotten: Jeg syns du skal gå for en ny avatar, de fleste kommer nok til å bli vant med den etterhvert og jeg liker den allerede, så behold den, hvertfall en stund! Forresten var det veldig fint slik du hadde gjort det, du gjør jo akkurat slik jeg vil det skal gjøres (står i førsteposten) og har med både gammel og ny avatar, pluss hva du tok utgangspunkt og et alternativ, over all forventning, takk for at du fulgte det, men hva annet kan man vel vente av deg? @ Tomat-Ulf: Tusen takk for linken, den er lagt med i førsteposten, under en egen seksjor der: "Guider og nyttige linker:". ' Hvis noen har flere tips til hva som kan legges der tar jeg det i mot med glede. Eventuelle forslag til omstrukturering av førsteposten taes og imot. @Newt32: Bildet under pkt. nr 3 i avatarguiden din er rettet Ellers er det fint å se at denne nye tråden er blitt såpass godt mottatt, som skrevet følte jeg vi trengte det . Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dotten: Enig med de fleste andre her. Den gamle supermannen var bedre, for da skjønner man med en gang at det er deg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 @TSP. Flott med ny tråd med nye regler og flott førstetråd. Men jeg syns linken www.imagecrop.com/ i førstetråden. Det er en enkel måte å få til avatarer uten hjelp eller PS. 6620258[/snapback] Psss, kan jo crope bilder i PS paint f.eks. Men så blir det resizinga som blir problemet da. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var det jeg trodde. Jeg husker faktisk at vi hadde en juleavatar-konkurranse.Nei, jeg er for en slik konkurranse, alltid morro. 6620525[/snapback] Kan ikke huske den, men jeg husker alle juleavatarne. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fikk litt lyst til å lage noen avatarer. Ikke noen spesiel grunn. Bare å ta. Kan sikkert sette på nick om det ønskes. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kåring av forumets beste avatar: Sommer 2006! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 6620792[/snapback] Eller du kan skifte til denne, som også er Superman relatert: Men ellers sier jeg det samme som alle andre, behold Superman Orginal bilde: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 @TSP. Flott med ny tråd med nye regler og flott førstetråd. Men jeg syns linken www.imagecrop.com/ i førstetråden. Det er en enkel måte å få til avatarer uten hjelp eller PS. 6620258[/snapback] Psss, kan jo crope bilder i PS paint f.eks. Men så blir det resizinga som blir problemet da. 6623322[/snapback] Imagecrop er enklere og bruke og gir bedre resultat. Det er ikke noen grunn til å slite med paint da. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Endret litt på min avatar nå jeg. Før og etter: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen avataren jeg har fikset, ta hvis dere vil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som kan lage en til meg,? noe som har med pc'e og gjøre Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Noen som kan lage en til meg,? noe som har med pc'e og gjøre 6624334[/snapback] prøver meg nå Edit: skiftet avatar, hva synes dere? Nye gammle @ Dotten her har du den jeg ville valgt Endret 6. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Holder meg til den gamle en periode til, men vil vel variere litt. Har også de her; (Det blikket der er bare så Supermann) Og takk Newt32 og Luchy for de dere laget, de var stilig Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 jaja bare hyggelig. å du får nå gjøre som du selv har lyst til. -Luch Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kan noen gjøre noe bedre av dette bildet? Transparent eller en farge som passer bedre enn den røde bakgrunnen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Luchy: var kul, bruk den Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Kan noen gjøre noe bedre av dette bildet? Transparent eller en farge som passer bedre enn den røde bakgrunnen. attachmentid=91849 To versjoner, fire til sammen, to uten stroke og to med stroke: - - Endret 6. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hvordan er min avtar? Endret 6. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå