Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Dotten: Jeg syns du skal gå for en ny avatar, de fleste kommer nok til å bli vant med den etterhvert og jeg liker den allerede, så behold den, hvertfall en stund! :)

Forresten var det veldig fint slik du hadde gjort det, du gjør jo akkurat slik jeg vil det skal gjøres (står i førsteposten) og har med både gammel og ny avatar, pluss hva du tok utgangspunkt og et alternativ, over all forventning, takk for at du fulgte det, men hva annet kan man vel vente av deg? ;)

@ Tomat-Ulf: Tusen takk for linken, den er lagt med i førsteposten, under en egen seksjor der: "Guider og nyttige linker:". '

Hvis noen har flere tips til hva som kan legges der tar jeg det i mot med glede. Eventuelle forslag til omstrukturering av førsteposten taes og imot.

@Newt32: Bildet under pkt. nr 3 i avatarguiden din er rettet :)

Ellers er det fint å se at denne nye tråden er blitt såpass godt mottatt, som skrevet følte jeg vi trengte det :) .

Lenke til kommentar
@TSP. Flott med ny tråd med nye regler og flott førstetråd. Men jeg syns linken www.imagecrop.com/ i førstetråden. Det er en enkel måte å få til avatarer uten hjelp eller PS.

6620258[/snapback]

Psss, kan jo crope bilder i PS paint f.eks. Men så blir det resizinga som blir problemet da.

Lenke til kommentar
@TSP. Flott med ny tråd med nye regler og flott førstetråd. Men jeg syns linken www.imagecrop.com/ i førstetråden. Det er en enkel måte å få til avatarer uten hjelp eller PS.

6620258[/snapback]

Psss, kan jo crope bilder i PS paint f.eks. Men så blir det resizinga som blir problemet da.

6623322[/snapback]

Imagecrop er enklere og bruke og gir bedre resultat. Det er ikke noen grunn til å slite med paint da.

Lenke til kommentar
Noen som kan lage en til meg,? noe som har med pc'e og gjøre

6624334[/snapback]

prøver meg nå

post-52027-1154891309_thumb.jpg

Edit: skiftet avatar, hva synes dere?

Nyepost-52027-1154896211_thumb.jpg gammlepost-52027-1154896233_thumb.jpg

@ Dotten

her har du den jeg ville valgt

post-52027-1154896485_thumb.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Kan noen gjøre noe bedre av dette bildet?

Transparent eller en farge som passer bedre enn den røde bakgrunnen.

attachmentid=91849

To versjoner, fire til sammen, to uten stroke og to med stroke:

-

-

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...