GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis du vil ha tilbakemelding på avataren din burde du dra til "F din avatar vurdert" tråden Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jasså? Har jeg misforstått noe? Dette er tråden for deg som vil skifte avatar, eller ønsker tilbakemelding på avatarkunstverkene dine. Dette inkluderer selvfølgelig både å få eller gi tips når det gjelder å lage avatarer. Jeg søker konstruktive tilbakemeldinger. Ikke personlige halseriøse vurderinger. Endret 4. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Siden ingen gidder å fikse de andre bildene, kanskje noen vil fikse denne? Ramme skader vel ikke heller. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som kunne lage denne til en avatar med gjennomsiktig bakgrunn? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Værsågod, Tanner: Takker tusen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som kunne lage denne til en avatar med gjennomsiktig bakgrunn? Here you go! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kunne dere gjort avataraen jeg har i x 100, altså den største størrelsen! Er så liten synes jeg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 gidder noen og lage en avatar til meg? - Sort bakrunn - Øverst skal det være en pil som peker oppover - Under det skal det stå "I'm Whit" - og under det igjen "Stupid" - Ordet "Stupid" skal bare være en anelse større en "I'm Whit" - All tekst skal være i hvit Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 feil retning på pila:P Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 feil retning på pila:P Se der ja.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du er klar over at det norske ordet med på engelsk skrives with? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Du er klar over at det norske ordet med på engelsk skrives with? Det var det jeg og stusset litt på. Kan hende at det er fordi det er han som er "stupid" siden han skriver "whit"? Hvis det ikke er skrevet sånn med vilje er det litt morsomt. Endret 7. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 skal du fikse det snart eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du klarer vel å åpne bildet i paint og snu pila selv? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Takker Newt32:) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du klarer vel å åpne bildet i paint og snu pila selv? Det hadde ihvertfall ikke jeg klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå