Luchy Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Lagde noen gratis avatarer fra filmen "Over hekken" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Veldig fine avatarer Luchy. Kunne du fått dem litt skarpere? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Hvordan av dem vil du ha skarpere? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 De to til høyre var best, de to andre var litt kornete, spesiellt den oppe til venstre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Hvordan av dem vil du ha skarpere? 6916798[/snapback] Hvilken Forresten var den oppe til høyre og den nede til venstre ørlite-granne for store Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Hvordan av dem vil du ha skarpere?De til venstre, kunne du gjort noen forsøk på de? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hvordan av dem vil du ha skarpere? 6916798[/snapback] Hvilken Forresten var den oppe til høyre og den nede til venstre ørlite-granne for store 6917032[/snapback] Ok, det skal jeg fikse på Hvordan av dem vil du ha skarpere?De til venstre, kunne du gjort noen forsøk på de? 6917034[/snapback] Ja det kan jeg, men ikke før på Søndag. Er ikke hjemme nå så har ikke tilgang til PS dessverre Edit: ja nå som jeg ser på dem selv så merker jeg at de er av dårlig kvalitet. Endret 22. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Jeg tok den nederse til høyre som Luchy kom med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nei, hva faen? Han skulle fikse den til meg, så det er bare å fjerne den. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Zeromac, du sa ikke noe om hvordan avatar du ville ha. Siden du ikke gjorde det ble ingen avatarer reservert til deg. Dessverre, men gi meg bedskjed. Jeg ga rakkerunge låv til å ta den siden du ikke hadde sagt hvordan du ville ha. Edit: dere kan selv finne ut hvilken dere vil ha, bare ikke lag et stort oppstyr ut av det Endret 22. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nei, hva faen? Han skulle fikse den til meg, så det er bare å fjerne den. 6917696[/snapback] Du kan ikke holde av alle 4. Si hvilken du ikke vil ha, jeg gir beng. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Gratis Newtar til den som vil ha Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg har et ønske om at noen lager en svært pen Link-avatar til meg. For dem som lurer er altså Link hovedperson i spill-serien Legend of Zelda, og en kul type. Det foretrekkes om dere bruker artwork fra Legend of Zelda: Twillight Princess (TP). Trenger ikke å inkludere nick, men ramme rund bildet er et must! Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Min nye Elin Tvedt avatar er litt koz. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Ikke når hun ser helt for jævlig ut Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Det er liksom poenget da Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg har et ønske om at noen lager en svært pen Link-avatar til meg. For dem som lurer er altså Link hovedperson i spill-serien Legend of Zelda, og en kul type. Det foretrekkes om dere bruker artwork fra Legend of Zelda: Twillight Princess (TP). Trenger ikke å inkludere nick, men ramme rund bildet er et must! Hmmm... hva med denne? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Newt32, jeg er virkelig imponert over hvor lite du har å gjøre Og ta det som et kompliment. Noen få minutter etter at min forespørsel er sendt inn daler denne meget pene avataren inn. Mange takk skal du ha! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Newt32, jeg er virkelig imponert over hvor lite du har å gjøre Og ta det som et kompliment. Noen få minutter etter at min forespørsel er sendt inn daler denne meget pene avataren inn. Mange takk skal du ha! Hehe. Ingen problem, abonerer jo på denne tråden så får jo mail hver gang noen poster innlegg. Innlegg som dette motiverer meg bare enda mer til å holde på BTW: Den har gjennomsiktig bakgrunn også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 La merke til det nå! Jaja, jeg er meget imponert Newt32. Jeg blir bare mer og emr glad i deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå