Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Har fått mye pepper fordi jeg skiftet avatar her, så da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å bytte tilbake. Problemet da er at den jeg hadde før er i 80x80 og jeg har ikke originalfilen så jeg får ikke cropet bildet i en større størrelse.

Søkte og litt på google etter bildet men alle bildene jeg fant var med skrift på. Så hvis det er noen med gode kunnskaper i photoshop for å få fjernet skriften hadde det vært konge.

Bildet jeg snakker om finner dere her, det er det bildet hvor det er en mann som står utslått med armene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er bare en kjapp fiks, men utfra den kan du jo komme med ønsker, ettersom jeg ikke husker nøyaktig hvordan din gamle så ut. :)

freedom.png

Kan da legge ved et bilde av hvordan den gamle så ut.

post-87995-1251550058.jpg

Som du ser så er den du laget bittelitt for mørk, men det er godkjent om du ikke får den lysere. Og så likte jeg ikke helt den skyggen øverst i bildet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som kan gjøre den avataren jeg har nå i bedre kvalitet, ble litt rusten og kornete da jeg tok den opp fra 80x80 til 100x100.

Og visst dere gidder, pusset litt på rammen.

Her har dere orginal bildet så dere kan redigere på det fra begynnelsen.

post-73476-1177288948.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Originalbildet er den 80x80, men tenkte visst noen her kunne pusse og justere litt på de kornete plassene, så hadde det vært veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...