Newt32 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kan forstå hvordan en mann som styrter i døden kan virke som støtende, og ble egentlig overrasket over at noen i det hele tatt ville lage en avatar av den fallende mannen. Vel. Ser ikke helt hva som er galt med det jeg. Det bilde har et par viktige budskap; vi mennesker må gjøre alt vi kan for å fjerne terroristene fra denne verden. I tillegg vise bilde hva terrorister kan få andre mennesker til å gjøre, altså, vi frykter dem. Jeg laget den fordi det bilde sier mer enn 1000 ord. Akkurat som avataren til SteffyBoy, er de ikke egentli ganske lik? Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Joda, er enig i at bildet har et viktig budskap, og at et bilde sier mer enn 1000 ord, men jeg ble allikevel overrasket over at noen ville bruke det som en avatar på et forum. Personlig fikk ikke bildet til SteffyBoy meg til å reagere på samme måte, kanskje fordi en tanks er for uspesifisert (selv om den tanksen der, fra den vinkelen, ser litt kjent ut). Edit: På tide å våkne opp, kjenner igjen bildet som SteffyBoy bruker nå, så ikke ordentlig på det første gangen (og så dermed ikke mannen foran). Nå som jeg kjenner det igjen, får jeg samme reaksjon som med den fallende mannen. Endret 17. september 2006 av andir Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei, jeg vil gjerne ha en avatar, og håper at noen vil lage/finne en til meg. Det spiller ingen rolle hva det er, her er det førstemann til mølla. Takk - - - - - - Edit: andir: Ja nettopp. Og hvorfor skal SteffyBoy få bruke den avataren? Bryter ikke den de samme reglene? Endret 17. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Mange takk, Newt Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Edit: andir: Ja nettopp. Og hvorfor skal SteffyBoy få bruke den avataren? Bryter ikke den de samme reglene? 6885009[/snapback] Jo, man kan vel si det. Men den fallende mannen er kanskje mer allment kjent, selv måtte jeg se to ganger på SteffyBoys bilde før jeg kjente det igjen. Og den fallende mannen vet vi døde et øyeblikk etter at bildet ble tatt, så det er vel mer ut av respekt av ham som enkeltperson at avataren ble fjernet, akkurat som om noen ville ha brukt et bilde av f.eks. Steve Irwin i det han ble spiddet av piggrokken. Dette sier jeg uten å vite hva som skjedde videre med mannen på SteffyBoys bilde, så det er sagt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jo, man kan vel si det. Men den fallende mannen er kanskje mer allment kjent, selv måtte jeg se to ganger på SteffyBoys bilde før jeg kjente det igjen. Og den fallende mannen vet vi døde et øyeblikk etter at bildet ble tatt, så det er vel mer ut av respekt av ham som enkeltperson at avataren ble fjernet, akkurat som om noen ville ha brukt et bilde av f.eks. Steve Irwin i det han ble spiddet av piggrokken. Dette sier jeg uten å vite hva som skjedde videre med mannen på SteffyBoys bilde, så det er sagt. Du har vel i grunn rett. Man skal ha respekt for de døde. Tror ikke personen på bilde til SteffyBoy døde av den tanksen, men personen er kanskje død i dag. Synes ikke at det blir det samme som å ha et bilde av Steve Irwin, Steve er mye mer kjent, folk ville reagert annerledes på det. (Tror jeg har sett personer med avatar av Steve Irwin med R.I.P på, men det kan vel ikke sammenlignes?) Den fallende mannen var så og si ikke identifisert. Uansett var det ikke identiteten som var viktig, men selve budskapet i bilde. Skjønner heller ikke hva folk synes er støtende med bilde. Døden er helt naturlig og skal komme til oss alle, mannen hoppet kanskje fordi han ville dø på en annen måte. Jeg fokuserte mest på terrorister, og ikke den fallende mannen i seg selv. Laget ikke avataren for å vise 'mangel på aktelse', eller for å mobbe på noen slags måte. BTW: No problem DurinVIII (bra valg) Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Ja, mannen er ikke identifisert, så det er jo mer ett symbol på 9/11 enn noe annet, men personlig reagerte jeg fordi jeg vet at han dør i det neste øyeblikk, derav Steve Irwin-analogien. Det er bare jeg som ikke reagerer så godt på å se bilder av folk som dør. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Ja, mannen er ikke identifisert, så det er jo mer ett symbol på 9/11 enn noe annet, men personlig reagerte jeg fordi jeg vet at han dør i det neste øyeblikk, derav Steve Irwin-analogien. Det er bare jeg som ikke reagerer så godt på å se bilder av folk som dør. Hehe, javel. Men man må vel ta hennsyn til folk som deg også. En avatar skal jo vises for mange folk. Da er det vel viktig at den passer inn i skuffen: 'Alle kan se på dette bilde uten problem' Nå tror jeg også at vi ikke skal gå mer Off Topic Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Har ikke PS på jobben, gidder noen å fikse dette bildet til mindre enn 6 kb til meg? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Har ikke PS på jobben, gidder noen å fikse dette bildet til mindre enn 6 kb til meg? Husk jeg er ganske trøtt nå... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Takk takk, enda en newtar Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Takk takk, enda en newtar Hehe ja, det må du nesten regne med hvis du poster i denne tråden og jeg er foran pcen Edit: Prøv denne, den er kanskje hakket bedre. Uansett om jeg ikke vet hvor du skal bruke den Endret 18. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Off Topic: ...Tror ikke personen på bilde til SteffyBoy døde av den tanksen... Nei, ikke av tanksen, men sannsynligvis ble han avrettet av millitæret/regjeringen ikke lenge etter hendelsen. Det er INGEN som har klart å finne han. I kina blir dette bildet brukt for å bevise at millitæret/regjeringen har omtanke for folket sitt... (a.k.a. propaganda) On Topic: Har laget en avatar av L@sses tegning av Haisommer fra tråden "Hvilken film? - Tegnet". Til den som vil ha Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Kan noen gjøre dette bildet så det funker som avatar? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Kan noen gjøre dette bildet så det funker som avatar? Ja, jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 det er vel to n'er i enn, og ikke en som tallet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 det er vel to n'er i enn, og ikke en som tallet. 6906122[/snapback] Er man rik, opphører alle regler Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 det er vel to n'er i enn, og ikke en som tallet. 6906122[/snapback] Er man rik, opphører alle regler 6906429[/snapback] Hahaha Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 det er vel to n'er i enn, og ikke en som tallet. 6906122[/snapback] Er man rik, opphører alle regler 6906429[/snapback] Høyre på sitt beste Lenke til kommentar
MGL Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Hei Jeg har lyst på en avatar med en av karakterene i Family Guy i (hvis det er mulig)? tusen takk på forhånd... Mulig å sende PM til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå