CypheroN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ser ikke ut som det går an å laste opp den der.. for stort står det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dere må bruke .gif, så går det bedre. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Tillatt filstørrelsen er fortsatt ikke oppjustert, men her har du en under 10 kilobytes. Til informasjon så blir nok filstørrelsen oppjustert om ikke lenge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Her er den i .gif. Den bør funke med en filstørrelse i underkant av 8kb. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Den jeg lagde er faktisk litt mindre CypheroN Her er evt. avatar av meg selv i 100x100: Så beholde den jeg har nå eller endre? Den jeg har nå: Evt. setter jeg pris på forslag til andre avatarer som inneholder soldat eller konge fra romertid eller middelalderen. Edit: Lastet opp forbedret versjon av rund ramme Endret 2. august 2009 av TSP Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Den første, TSP, den første! Av deg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 2 eller 3. Den første? En avatar uten ramme er da ikke noe tess? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Flotte saker. Da trenger jeg litt hjelp igjen. Hjelmen skal selvsagt være fokus og jeg ønsker svart ramme rundt. På bildet med regnbuen; Jeg ønsker å ha med hjelmen nede til venstre med noe av regnbuen rundt tilstede. Her har du dem Blur. Hva er forresten ny maksimal filstørrelse på avatarene på forumet? Filstørrelesen på avatarene ble litt for stor så jeg får ikke brukt dem. Jeg synes de begge ble litt uskarpe også...? Takk skal du ha uansett. Trenger ikke å fikse opp på dem enda. Jeg kommer heller med en ny forespørsel når vi vet hva maksimal filstørrelsen kan være. Da kan jeg sikre meg en avatar med best mulig bildekvalitet og skarphet Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vil gjerne ha denne denne i 100x100 med en helt ordinær ramme. Prøvde å fikse det selv men bildet endte opp med å bli veldig uklart. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noen som hadde orket og være en engel og fikse en 100x100 for meg? Er helt håpløst dårlig på dette. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tusen hjertelig. Herlige greier. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei, Noen som kan fikset dette til en avatar i 100x100 oppløsning? Slik som min nåværende avatar bare større. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der ja Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) noen som kunne mekke denne til 100x100? slik som på avateren min i 80x80 er no Endret 3. august 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå