Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Har siden jul hatt en juleavatar, men har ordnet meg en ny avatar i kveld, under kan dere se forandringen:

av_58981.gif avatar_tsp_new80.gif

Har siden jeg sluttet med Donald-avatarer kun hatt avatarer med soldater fra tidligere perioder. Men vurderer og om jeg skal ha en avatar av meg selv eller evt. se etter andre avatarer som har soldater eller konger fra middelalderen eller romertiden.

Her er evt. avataren av meg selv:

prebenlm.gif prebenlm_2.gif prebenlm_3.gif

Hva mener folket?

Edit: la til forslag med hvit ramme før svart ramme.

Edit 2: La til forslag med mer runde kanter

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Ta en av deg selv. Den du har der er fin, men jeg hadde fiksa meg en ramme. En hvit ramme, eller kanskje en svart/hvit/svart, if yoou know what I mean.

Just my 5 cents.

Edit: Dæven så stygg avatar jeg har på Diskusjon.no. :dontgetit:

Må få fiksa meg en ny snarest.

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Wow, det funka gull. :thumbup:

Har du brukt grå i hjørnene? Ser mer "smooth" ut enn bare en helt hvit ramme. Kan dog bare være kontrasten på denne CRT-skjermen som er dårlig.

Edit: Jeg spør om du har gjort det. Det var ikke ment som et tips, slik halogenpæren under meg trodde. Bare for å oppklare. :)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke på min egen PC nå, så jeg har ikke PS tilgjengelig.

Kunne noen ha laget en avatar av denne med en svart 1px ramme rundt? Og helst så lik som mulig slik jeg hadde den før. (For de som husker det.)

Det hadde vært fint om jeg kunne ha hatt flere å velge mellom. :)

calvin&hobbes-mirror(small).jpg

Edit: Sikkert litt dårlig tidspunkt, siden nå skal jo selveste TSP (kanskje) ha ny avatar. :!:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Helt fin den. Kanskje litt ^skarpe kanter^. Kunne du prøvd å runde av kantene litt, for å se resultatet da?
La til en med litt runde kanter. Oppdaterte det i innlegget lenger opp, men legger inn her igjen:

post-58981-1249082369.gifpost-58981-1249082791.gifpost-58981-1249084407.gif

Edit: Sikkert litt dårlig tidspunkt, siden nå skal jo selveste TSP (kanskje) ha ny avatar. :!:
Hehe, laget noen forslag til deg jeg.

calvinmirror.gif calvinmirror_contrast.gif calvinmirror_reverse.gif calvinmirror_near.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...