Everyone Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Noen som gidder å fikse en avatar ut av dette? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Slenge på sort ramme og lage den i 80x80 Finnes et mindre bilde vis det er bedre og bruke også Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Takk til begge to Går for Newt32 sin, var litt sterkere farger i den Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hei folkens. Har siden jul hatt en juleavatar, men har ordnet meg en ny avatar i kveld, under kan dere se forandringen: Har siden jeg sluttet med Donald-avatarer kun hatt avatarer med soldater fra tidligere perioder. Men vurderer og om jeg skal ha en avatar av meg selv eller evt. se etter andre avatarer som har soldater eller konger fra middelalderen eller romertiden. Her er evt. avataren av meg selv: Hva mener folket? Edit: la til forslag med hvit ramme før svart ramme. Edit 2: La til forslag med mer runde kanter Endret 31. juli 2009 av TSP Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ta en av deg selv. Den du har der er fin, men jeg hadde fiksa meg en ramme. En hvit ramme, eller kanskje en svart/hvit/svart, if yoou know what I mean. Just my 5 cents. Edit: Dæven så stygg avatar jeg har på Diskusjon.no. Må få fiksa meg en ny snarest. Endret 31. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg tenkte på det med hvit ramme like etter jeg postet, så innlegget mitt er oppdatert nå Benny, noe slikt du tenkte deg? Takk for innspill forresten, fint om flere kan komme med innspill Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Wow, det funka gull. Har du brukt grå i hjørnene? Ser mer "smooth" ut enn bare en helt hvit ramme. Kan dog bare være kontrasten på denne CRT-skjermen som er dårlig. Edit: Jeg spør om du har gjort det. Det var ikke ment som et tips, slik halogenpæren under meg trodde. Bare for å oppklare. Endret 31. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt fin den. Kanskje litt ^skarpe kanter^. Kunne du prøvd å runde av kantene litt, for å se resultatet da? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg sitter ikke på min egen PC nå, så jeg har ikke PS tilgjengelig. Kunne noen ha laget en avatar av denne med en svart 1px ramme rundt? Og helst så lik som mulig slik jeg hadde den før. (For de som husker det.) Det hadde vært fint om jeg kunne ha hatt flere å velge mellom. Edit: Sikkert litt dårlig tidspunkt, siden nå skal jo selveste TSP (kanskje) ha ny avatar. :!: Endret 31. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Synes den med hvit ramme var best. Men blir uvant å se deg uten soldatene dine, hehe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Helt fin den. Kanskje litt ^skarpe kanter^. Kunne du prøvd å runde av kantene litt, for å se resultatet da?La til en med litt runde kanter. Oppdaterte det i innlegget lenger opp, men legger inn her igjen: Edit: Sikkert litt dårlig tidspunkt, siden nå skal jo selveste TSP (kanskje) ha ny avatar. :!:Hehe, laget noen forslag til deg jeg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 w00t, den helt til høyre er helt lik min gamle, bare med bedre kvalitet. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Noen som gidder å snevre dette sammen til 120*120 og legge en liten svart ramme rundt? Endret 1. august 2009 av Solid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå