HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 @futtbucker Squirtle: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) @ futtbucker squirtle Fiks oppløsning! Det der var bare styggt! Endret 28. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vet Sameboe, jeg suger til Photoshop etc Takk til HalogenPæreUtenLys Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Kan noen fikse en avatar med dette bildet? Setter pris på ulike utsnitt og både dobbel og enkel ramme. Thanks in advance. Noen? Endret 29. mai 2009 av Angeleno Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kan noen fikse en avatar med dette bildet? Setter pris på ulike utsnitt og både dobbel og enkel ramme. Thanks in advance. Noen? Et forslag er å ikke takke på forhånd, da du tar høyde for at noen selvfølgelig gjør det for deg uten noen om og men. Og det er jo ikke alltid tilfelle. Her har du i alle fall tre forslag. Yohan: Du sa egentlig veldig lite om hvordan du ville ha avtaren seende ut, men jeg har i det minste et forslag. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Pent, takk skal du ha. ^____^ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Lurer på om noen kunne klare å få denne ned i 80x80 og 10 kb png med transp: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Pent, takk skal du ha. ^____^ Derfor du ikke bruker den eller? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, men jeg tenkte ikke over før nå at bildet er tatt fra Flickr. Noen copyright issues, eller er jeg fritt frem? Bildet hadde ingen informasjon og var mulig å lagre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Du kan jo alltids spørre personen som har tatt bildet, om det er en mulighet. Tror uansett ikke det er så veldig farlig Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Søkte meg opp på Flickr og Creative Commons og fant ut at bildet var labelled med "You may not alter, transform, or build upon this work." og "You may not use this work for commercial purposes." Den siste teller såklart ikke, men det første sitatet jeg oppgir betyr ganske enkelt at jeg ikke tar sjansen på å bruke det. Da begynner simpelthen letingen etter en ny avatar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Den siste teller såklart ikke, men det første sitatet jeg oppgir betyr ganske enkelt at jeg ikke tar sjansen på å bruke det. Er du redd for å bli saksøkt? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg Ettersom du holder deg mest innenfor lekeplassen, prøvde jeg meg på en leken vri. Om du liker den eller ei, er opp til deg. Vanlig "N" og speilvendt "N" Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg Ettersom du holder deg mest innenfor lekeplassen, prøvde jeg meg på en leken vri. Om du liker den eller ei, er opp til deg. Vanlig "N" og speilvendt "N" Takk takk! Endret 14. juni 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Eg har prøvd, men får ikkje noko bra resultat av dette. Eg kjem ned til 12kB, men så er det stopp. Vil ha biletet i PNG for å få god kvalitet, lagrer eg i JPG kjem det stygge linjer her og der. Skal ha 1 pixel svart linjer rundt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Blir vanskelig å få den under 10 kb om du skal ha .png. Prøvde meg forøvrig på en .jpg versjon, men vet ikke om den ble annerledes enn din nåværende. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Prøvde meg, i JPEG (7,23 Kb): Endret 16. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Slenger inn et forslag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Supert, takk skal dykk ha! Det vart betre enn min versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå