Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kan noen fikse en avatar med dette bildet?

Setter pris på ulike utsnitt og både dobbel og enkel ramme. Thanks in advance.

Noen?

Et forslag er å ikke takke på forhånd, da du tar høyde for at noen selvfølgelig gjør det for deg uten noen om og men. Og det er jo ikke alltid tilfelle. ;)

post-86885-1244110301.png post-86885-1244110416.png post-86885-1244110423.png

Her har du i alle fall tre forslag. :)

Yohan:

Du sa egentlig veldig lite om hvordan du ville ha avtaren seende ut, men jeg har i det minste et forslag.

post-86885-1244110744.png

Lenke til kommentar

Søkte meg opp på Flickr og Creative Commons og fant ut at bildet var labelled med "You may not alter, transform, or build upon this work." og "You may not use this work for commercial purposes." Den siste teller såklart ikke, men det første sitatet jeg oppgir betyr ganske enkelt at jeg ikke tar sjansen på å bruke det. Da begynner simpelthen letingen etter en ny avatar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Den siste teller såklart ikke, men det første sitatet jeg oppgir betyr ganske enkelt at jeg ikke tar sjansen på å bruke det.

Er du redd for å bli saksøkt?

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt en avatar med navnet mitt i fokus. Fint om det er ramme på bildet og at bakgrunnen er hvit. Navnet mitt er Johan, men jeg vil gjerne at N'en er speilvendt og noe større enn de andre bokstavene, slik at det blir JohaИ. Dra gjerne den siste streken på И'en lenger ned på bildet slik at den blir omtrent dobbelt så lang som de andre. Håper noen forstår sånn cirka hva jeg ønsker og klarer å lage en avatar til meg :)

Ettersom du holder deg mest innenfor lekeplassen, prøvde jeg meg på en leken vri.

Om du liker den eller ei, er opp til deg. 

post-133149-1244924094.jpg post-133149-1244924098.jpg

Vanlig "N" og speilvendt "N"

Lenke til kommentar

Ettersom du holder deg mest innenfor lekeplassen, prøvde jeg meg på en leken vri.

Om du liker den eller ei, er opp til deg. 

post-133149-1244924094.jpg post-133149-1244924098.jpg

Vanlig "N" og speilvendt "N"

Takk takk!

Endret av Yohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...